Mies ei halua tuoda julki facebookissa meidän parisuhdetta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaapp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voi vitsi teidän vainoharhaisten kanssa... :D Minäkään en halua mitään parisuhdejuttuja facebookiin. En halua että myöskään kaverit lisää kuvia minusta sinne. Lisään itse jonkun kuvan joskus, jos koen sen sellaiseksi. Kyse ei ole että etsin seuraa naamakirjasta, mutta en ole ihmistyyppinä sellainen joka haluaa hehkuttaa rakkautta siellä. En pidä "lässyttämisestä" julkisesti, eli ei mitään sydämiä mun seinälle kiitos.

Koittaisit kunnioittaa miehesi näkemystä siitä, että lässytykset tehdään kahdenkesken kotona, eikä niitä jaeta koko maailmalle. Mitä se maailmalle ja miehesi kavereille kuuluu, että kenen kanssa hän seurustelee tai on naimisissa?! Jos hän ei sitä halua jakaa, niin ei halua. Ei tarvitse olla heti vainoharhainen asian suhteen.

Minä olen ollut nykyisen mieheni kanssa vuoden yhdessä, enkä vieläkään ole laittanut statukseen mitään, vaikka ollaan kihloissa. Syitä siihen ei tavallaan ole. En halua kuitenkaan, että minua leimataan toisen ihmisen omaksi. Olen yksilö ja olen facebookissa ystävieni takia, en ylpeilemässä parisuhteellani... Muita miehiä minulla ei ole, kun kaverina. Rakastan ystäviäni, miehiä ja naisia, en pane niitä kuitenkaan, enkä niistä luovu. Olen todella epävarma itsestäni, mustasukkainen miehestäni jne, mutta jokaisella on oma elämä, eikä kukaan ole toisen ohjailtavissa.

Voi vitsi teidän vainoharhaisten kanssa... :D Minäkään en halua mitään parisuhdejuttuja facebookiin. En halua että myöskään kaverit lisää kuvia minusta sinne. Lisään itse jonkun kuvan joskus, jos koen sen sellaiseksi. Kyse ei ole että etsin seuraa naamakirjasta, mutta en ole ihmistyyppinä sellainen joka haluaa hehkuttaa rakkautta siellä. En pidä "lässyttämisestä" julkisesti, eli ei mitään sydämiä mun seinälle kiitos.

Koittaisit kunnioittaa miehesi näkemystä siitä, että lässytykset tehdään kahdenkesken kotona, eikä niitä jaeta koko maailmalle. Mitä se maailmalle ja miehesi kavereille kuuluu, että kenen kanssa hän seurustelee tai on naimisissa?! Jos hän ei sitä halua jakaa, niin ei halua. Ei tarvitse olla heti vainoharhainen asian suhteen.

No näin juuri. Minullakaan ei ole parisuhdestatuksia fb:ssa enkä niitä sinne myöskään halua. En myöskään halua mitään rakkaudentunnustuksia tai sydänihkutuksia sinne.

[QUOTE="helmi";27885562]mutta mihin niitä vastakkaisen sukupuolen edustajia tarvitaan hyvinä kavereina? en mä ainakaan tartte ukopuolisia kavereita(toki joskus nuorempana oli kiva,sai ihailua ainakin niiltä miespuolisilta kavereilta jos ei omalta poikaystävältä). minusta siinä on aina riski pettämiseen jos on liian läheisiä suhteita muihin vastakkaista sukupuolta oleviin ihmisiin.

muistan joskus lukeneeni että täysin platonisia miehen ja naisen välisiä suhteita ei ole.

mua on petetty niin monta kertaa omissa suhteissani(ja pyöritin ittekin 18v iässä näitä kavereita muutamia kerralla,joskus kolmeakin,tosin en mennyt sänkyyn asti) ja sen lisäksi joskus kakarana kattelin iskän "ystäviä", joka yleensä kyllä alkoi viattomasta,mutta panemaanhan se päätyi useamman kaverini äidin kanssa, vaikka nää naiset tiesi että isäni on varattu.

että senpä takia mä hyväksyn kyllä jos samassa porukassa on naisia ja miehiä,mutta kahdestaan ukon on turha lähtee vaikka kahville jonkun naisen kanssa,mä en vaan pysty kestää sitä menettämisen pelon tunnetta.

tiedän että tää ajaa miestä varmasti kauemmaksi mutta mä en voi silel mitään.

joskus luotin sinisilmäisesti ex mieheeni,kunnes eksyin vahingossa samaan baariin ja siellä se työnsi kieltään toisen naisen kurkkuun ja hieroit tämän pyllyä kiimaisena.

siksi pikku valheetkin saa epäilemään, koska aiemmin sellainen on johtanut myös pettämiseen[/QUOTE]

Jaa, no meillä minulla ainakin on melkeinpä yhtä paljon mies- kuin naispuolisiakin kavereita. Mieheni joskus on osoittanut olevansa hiukan ehkä "mustis", muttei ikinä ole kieltänyt minua olemasta tekemisissä. Tiedämme kyllä molemmat missä menee pettämisen raja, enkä näe pientä flirttiä tai kaverin kanssa kahvittelua sellaisena. Toki jos se kovin yleistä alkaa olemaan, viikoittaista, niin sitten voisi ehkä hälytyskellot alkaa soida että miksi yksi henkilö niin kovin kiinnostaa.

Miehelläkin on naispuolisia kavereita / ystäviä. En näe sitä ongelmana. Olemme kuitenkin omistautuneet toisillemme, muttei ketään voi pakottaa luopumasta ystävistään jotka ovat elämässä mahdollisesti olleet jo kauan ennen puolison tapaamista.

Ja pettämiseen useimmiten johtavat syyt esim. siitä että suhteessa joku on vikana. Ei sitä mennä huvikseen ketään pettämään, vain siksi että tuntui siltä jos oikeasti rakastaa.

Ja kyllä, olet oikeassa että liika "omistavaisuus" voi ja aika varmasti työntääkin toista ihmistä loitommaksi.

Jaa, no meillä minulla ainakin on melkeinpä yhtä paljon mies- kuin naispuolisiakin kavereita. Mieheni joskus on osoittanut olevansa hiukan ehkä "mustis", muttei ikinä ole kieltänyt minua olemasta tekemisissä. Tiedämme kyllä molemmat missä menee pettämisen raja, enkä näe pientä flirttiä tai kaverin kanssa kahvittelua sellaisena. Toki jos se kovin yleistä alkaa olemaan, viikoittaista, niin sitten voisi ehkä hälytyskellot alkaa soida että miksi yksi henkilö niin kovin kiinnostaa.

Miehelläkin on naispuolisia kavereita / ystäviä. En näe sitä ongelmana. Olemme kuitenkin omistautuneet toisillemme, muttei ketään voi pakottaa luopumasta ystävistään jotka ovat elämässä mahdollisesti olleet jo kauan ennen puolison tapaamista.

Ja pettämiseen useimmiten johtavat syyt esim. siitä että suhteessa joku on vikana. Ei sitä mennä huvikseen ketään pettämään, vain siksi että tuntui siltä jos oikeasti rakastaa.

Ja kyllä, olet oikeassa että liika "omistavaisuus" voi ja aika varmasti työntääkin toista ihmistä loitommaksi.

kyllä minua on pettänyt mies petti siksi että oli itse sika! myöhemmin nimittäin kuulin että petti seuraaviakin naisystäviään, sen lisäksi oli peliriippuvainen,pelasi yhden kerran vuokrarahamme ja silloin oikeastaan vasta tajusin rahapelien pelaamisen olevan ongelma. sen lisäksi pyrki hyötymään kaikista em. taloudellisesti.

menipä hän jopa naimisiinkin seuraavan naisensa kanssa ja petti tätäkin! en tiedä ovatko enään yhdessä vai eivät,eikä oikeastaan kiinnosta.

toinen minua pettänyt mies oli innoissaan sunnittelemassa häitämme(ja niin rakastuneen oloinen),paha vaan että häneltä hajosi puhelin kun oli käymässä luonani(väli matkaa tuolloin 120km) minäpä sitten lainasin toisen puhelimeni hänelle ja kun sain sen takaisin siellä olikin saapuneissa ihme viestejä(mies ei ollut tajunnut että tallentuu puhelimen muistiin), suhde loppui siihen ja minä huomasin olevani raskaana,tein sitten abortin,koska koin etten pysty yksinhuoltajaksi.

no sitten olinkin 2.5v yksin, kunnes kaveri piiristä yksi mies kiinnostui minusta(oli ollut tukenani toipuessani erosta ja autellut), ja minä hölmö luulin että häneen voisi luottaa, kuitenkin hän kävi serkkuni luona samaan aikaan vonkaamassa(kun ei saanut minulta, jätti mun luona käymättä ja kävi vaan serkkuni luona, kunnes iski silmänsä serkkuni pikkusiskoon).

tähän päälle tosiaan se miten isäni toimi.

kyllä nykyinen mieheni on joutunut näistä kokemuksistani kärsimään.

jos mulla ois mies joka ei laittais facebookkiin statukseksi parisuhteessa, kyllä epäilisin pettämistä. koska muutenhan se voisi sen sinne laittaa esille!

Ihmettelen vain miten yksi ihminen voi törmätä noin moneen pettäjään? No siis eihän se sinun vikasi ole, jos mies vain nyt on sellainen perusluonteeltaan.

Ystäväni mies on samanlainen, he ovat naimisissa mutta hän alituiseen flirttailee muille naisille, eikä se ole mitään kaverillista flirttiä vaan ihan puolituttujen kanssa. Esim. antaa puh.numeroitansa ja laittelee että soittele ;) jne viestejä. Ystäväni on melko hajalla siitä kaikesta, ovat moneen otteeseen jo meinanneet muuttaa erilleen kun ei siitä tahdo tulla mitään. Mies on vielä sellainen vässykkä. Alkaa aina itkemään ja sanomaan että tappaa itsensä (kyllä, aikuisia ihmisiä ovat) jos ystäväni lähtee.

Oikeasti, en tajua. Olen itse ainoastaan joskus teini-iän rakkaudessani joutunut petetyksi, sen jälkeen en koskaan. Tai no, eihän sitä voi tietää kun eihän ne aina toisen osapuolen tietoon tule.

Mutta yhdyn kyllä siinä tähän, että en luottaisi ihan sokeana mieheen. Jos hän flirttailee oikeasti avoimesti ja vieläpä useinkin toisten naisten kanssa ja haluaa nähtävästi todella salata suhteenne muilta, niin jotain hämärää siinä luultavasti on meneillään.

Ei auta muu kuin kysyä suoraan. Tuskin suoraa vastausta tulet saamaan, mutta kai siitä nyt jotain irti saa.

En kestäisi yhtään tuollaista salailua. Jotain siinä on "mätää". Ei kaikkea tarvitse kertoa facebookissa, mutta jos ollaan jo avoimesti yhdessä ja toinen haluaa että parisuhdestatus näkyy, niin ei siinä pitäisi olla sen kummempaa :o

Niin ja kaikki kun puhuu, että ei fb:ssä tarvitse julkaista kaikkea. Ei tarvitsekaan, mutten myöskään ymmärrä mikä siinä on niin kamalaa? Kyllä meillä ainakin miehen kanssa lukee, että ollaan naimisissa.

Voihan sitä suhdetta piilotella oikeassakin elämässä, esim. esittelee tyttöystävänsä vain ystävänä. Ei sekään varmaan kovin mukavalta tuntuisi puolen vuodenkaan seurustelun jälkeen.

Pistä kuva teistä faceen ja linkitä miehen nimi kuvaan, joten kuva läsähtää myös miehen sivulle. Ja kuvatekstiin kovasti sydämiä ;)

Minusta tällainen on todella epäsivistynyt tapa hoitaa asioita, hyvin epäreilu. Nuo asiat pitää osata selvittää jollain toisella tavalla kuin tuollaisella lapsellisella ja epäreilulla tavalla.

Vain palstamamma voi käyttäytyä noin.

En minäkään halua mitään parisuhdestatuksia näkyviin faceen, vaikka ollaan oltu yhdessä jo kolme vuotta. Mies haluaisi, mutta minusta se on jotenkin teiniä tai jotain. En vain ole sen tyylinen, että kuuluttaisin kaikille ihmisille olenko suhteessa ja kenen kanssa.

[QUOTE="vieras";27885494]Ja sitten niitä pidetään outoina, jotka eivät ole Facebookissa :O[/QUOTE]

Niinpä. Eiks sitä sanota että niillä on paljon salailtavaa, jotka eivät ole Facebookissa? Hehheh!

(En muuten itsekään ole siellä.)

Kaksi oleellista kysymystä tässä tapauksessa ovat:

1. Saako miehestä laittaa facebookiin kuvia muuten/laittaako hän itse kuvia? Jos kyllä, niin yhteiskuvien kielto on kieltämättä omituista ja epäilyttävää.

2. Minkälaista se kommentointi noiden naiskavereiden kuviin oikeasti on? Sopiiko se miehen huumoriin noin yleensä?

En pidä tosiaankaan itseäni vainoharhaisena, mutta voisihan tuo ukko edes perustella miksei parisuhteesta saa hiiskuakaan Facebookissa.

Uusimmat

Yhteistyössä