Mies ei halua tehdä lomalla mitään, minä haluaisin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nahjuksen vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miksi ihmeessä kyselet mieheltäsi lupaa lähteä reissuun? Sen kun lähdet. Minä matkustan välillä miehen kanssa, välillä yksin, välilä ystävien ja välillä perheen kanssa. En minä keneltäkään lupaa kysele. Ei aikuinen tarvitse lupaa, mutta jos lapsia ja muita velvollisuuksia, puolison kanssa pitää vain sopia milloin on hyvä aika lähteä. Ei siinä sen kummempaa.

[QUOTE="vieras";28732947]Miksi? Eikö ole kiva olla lasten ja puolison kanssa?[/QUOTE]

no voishan se olla jos tehtäis jotain oikeesti kivaa

yleensä vaimon ja lasten kanssa lomailu tarkoittaa jotain sellaista joka on vaimon mielestä kivaa

Meillä mä reissaisin mieluummin ilman miestä mutta jostain syystä sillä on kauhee hinku tunkea mukaan. Joskin seuraavalle reissulle se ei tuu vaikka kuinka yrittäis.

Sunnuntaina palattiin parin viikon reissulta ja ymmärrän apn miestä tällä hetkellä todella hyvin :D
Auton mittariin 2600 km, itsehän ajoin melkein koko ajan.. Laivalla kököttämistä. Meteliä. Siirtymistä. Pakkaamista (kun ensin etsinyt kassista sitä yhtä paitaa jota ei mukana ollutkaan) Valitusta, narinaa, kuumaa, kylmää, tuulta, vesisadetta... Pläääääh!

No ei vaiskaa. Rankkaahan se reissussa oleminen on mutta ihania muistoja saa ja näkee erilaisia asioita. Se ei vaan ole kaikille tärkeää..

Yhteistyössä