Mies ei halua tehdä lomalla mitään, minä haluaisin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nahjuksen vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nahjuksen vaimo

Vieras
Mieheni ei halua tehdä mitään lomalla. Minä narisen reissaamaan ja siitä, kun kaikki muut ystävät reissaavat ja tekevät asioita.. Meillä ukko ei halua tehdä mitään.Ukko kyllä lähtee tuttavien luokse remppaamaan yms heti, kun joku tohtii kysyä, mutta reissaamaan ei päästä kun ukkoa ei kiinnosta. Mitä tehdä?

Suuttuisiko jos varaisit jonkun reissun teille? Meillä mies ei jaksa suunnitella ja tehdä päätöstä, siksipä varasin meille juuri hotellihuoneen kylpylästä ja lähdemme sinne. Varmasti innostuu kun pääsee stressittömästi lähtemään..mut siis näin meilleä. Toimisko teillä?

Eri ihmiset haluavat viettää lomaansa eri tavoilla. Ei "ukollasi" ole mitään velvollisuutta tehdä mitään sinun kanssasi muttei sinullakaan ole velvollisuutta olla hänen kanssaan kotona.

Aikuiset ihmiset päättävät itse omista menemisistään vaikka toki parisuhteessa pyritäänkin sopimaan ja joskus tekemään kompromisseja. Sen kuin menet ja teet mitä itse haluat tai mitä lapset haluavat ja annat sen "ukon" tehdä mitä hän lomallaan haluaa tehdä tai olla tekemättä.

Minkä helvetin takia näistä asioista märistään ja rääytään täällä palstalla päivittäin? Ovatko ihmiset oikeasti noin avuttomia?

Muuten hyvä idea, mutta saataisiin kunnon riita aikaan jos moista ehdottaisin, kun mieheni ei tahdo että reissaisin yksin. :/

Siinähän jäisi yksin kotiin riitaa vääntämään. Itse antaisin ukolle kaksi vaihtoehtoa: joko lähtee mukaan tai jää kotiin. Jos ei ukko itse viitsi perheensä kanssa mihinkään lähteä, niin se ei tarkoita että teidän muiden tarvitsee kökkiä kotona kärsimässä siitä.

Meillä mies kans on jäänyt jo monta vuotta pois reissusta, ei kuulemma huvita. En enää kyselekään lähteekö, ilmotan mihin mennään ja koska tullaan takasin. On alkanut huomata että vois sitä ihan kiva olla mukanakin, viimeksi sitten lähti ja meinas kyllä jäädä kuin eno veneestä, kun ei ilmottanut ajoissa mukaantuloa, jouduttiin pyörtämään parin kymmenen kilometrin päästä.

Juu, ukolle on nyt soiteltu ja pyydetty remppahommiin ja on mennytkin, on myös sopinu menevänsä jatkossakin. Minä olen yrittänyt kysellä milloin reissuun ehtisi niin siihen ei vastausta tule,mutta remppajutut voi sopia hyvissä ajoin. Hoh! Olen whdottanut, että lähden lasten kanssa, mutta sellainen ei tule kuuloonkaan. Olen kertoillut miten muut reissaavat ja kertonut, että minäkin haluaisin tehdä niin jne, mutta siihen vastaus on aina sama, onko pakko olla niinkuin muut.. Mutta täytyy itse varata nyt reissu ja sanoa, että mukaan pääsee jos huvittaa.. Katsotaan kuinka käy.

Me lähdetään lapsen kanssa Kreetalle viikonloppuna, ilman isäntää. On siis jo töissäkin, mutta ei olis muutenkaan lähtenyt. Ei välitä lentämisestä.....mutta ei kyllä suuttunutkaan, vaikka me lähdetään.

Yhteistyössä