Mies ei halua suudella

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja suukoton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

suukoton

Vieras
Olen aivan onneton, kun mieheni ei enää halua suudella minua eikä päästä minuakaan lähellekään huuliaan, vaan väistää hyvissä ajoin, jos epäilee minun suunnittelevan sellaista. Tilanne alkoi viime kesänä, jolloin sain herpes-rakkulan huuleeni. Se oli elämäni ensimmäinen ja toistaiseksi viimeinen. Mies ei kuulemma halua ottaa riskiä, että se tarttuu häneen. En oikein pääse kunnon tunnelmaan sängyssäkään, kun suulle suutelu on kielletty. Kohta vuosi on kärvistelty eikä vieläkään tunnu helpottavan. Onko muuta vaihtoehtoa kuin yrittää tottua tilanteeseen? Muitten miesten suuteleminen ei kiinnosta minua, joten sitä on turha ehdottaa.

Alkuperäinen kirjoittaja suukoton:
Olen aivan onneton, kun mieheni ei enää halua suudella minua eikä päästä minuakaan lähellekään huuliaan, vaan väistää hyvissä ajoin, jos epäilee minun suunnittelevan sellaista. Tilanne alkoi viime kesänä, jolloin sain herpes-rakkulan huuleeni. Se oli elämäni ensimmäinen ja toistaiseksi viimeinen. Mies ei kuulemma halua ottaa riskiä, että se tarttuu häneen. En oikein pääse kunnon tunnelmaan sängyssäkään, kun suulle suutelu on kielletty. Kohta vuosi on kärvistelty eikä vieläkään tunnu helpottavan. Onko muuta vaihtoehtoa kuin yrittää tottua tilanteeseen? Muitten miesten suuteleminen ei kiinnosta minua, joten sitä on turha ehdottaa.

Selvitä miehellesi mistä on kysymys.Kun asia saatu selväksi ja faktat tiedoksi,varmaan saat suudelmia mieheltäsi.Käy lääkäriltäsi diaknoosi ja ohjeet miten menetellä,voiko suudella,onko tartuntavaara.Tätä miehesi pelkää.Hae lääkäriltä diaknoosi selväkielellä.Jos herppeksesi ei ole esteenä suutelemiselle,pahoin pelkään,miehesi pussaa sinut puhki.

Sulla on pöljä mies. Ei huuliherpes tartu muuta kuin aktivoituneena. Lisäksi huuliherpes on sitten eri juttu kuin sukupuoliherpes, mutta jotkut tyhmät eivät tätäkään tajua.

No, en mä käsitä mitä eroa se tekee, ajatteleeko joku genitaaliherpeksen olevan sama, kuin huuliherpes?
Ikäviä riesoja ne on molemmat.
Ja alkuperäiselle sanottakoon, että kyllä se herpes sinussa uinuu, joten voit saada rakkulan huuleesi koska vain uudestaan (tämä lause kommentiksi tuohon 'toistaiseksi viimeinen' -tokaisuusi).
Totta on, ettei huuliherpes passiivisena tartu, mutta aktiivisena kyllä aika helpostikin.
Meillä ihmisillä on hassuja pelkotiloja ja yksi yleisimmistä taitaa olla juuri jonkinasteinen bakteerikammo.

Jotenkin musta tuntuu, ettei miehesi taida olla suutelijatyyppi. Kokemukseni mukaan harva mies on, mut ne jotka on, on sit toooooosi hyviä siinä :)
Miehesi voi paeta epämukavaa olotilaa bakteerikammon taakse.

Oma ukkoni suutelee, jos mä aloitan, mut ei valitettavasti ole mitenkään antaumuksellinen siinä puuhassa :(

Huuliherpes ei tartu kaikkiin ihmisiin lainkaan, tiedän kokemuksesta. Mieheni ei ole sitä saanut 20 v. aikana, vaikka itselläni on joka flunssan yhteydessä huuliherpes. Teidän pitää ottaa selvää asiasta vaikka terv.keskuksen lääkäriltä. Ilman pusuja parisuhde on vinoutunut ja alkaa voida huonosti.