Mies ei halua seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enää :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuossa joku ajatteli että olisin mies. Korjataan tämä väärinkäsitys olen nainen. Korjataan kirjoitustanikin tasapuolisuuden nimissä hieman eli kyllä terve nainenkin seksiä kaipaa eikä halua viikkotolkulla olla ilman. Eli jos jää sairaaseen tilanteeseen niin sairastuuhan siinä itsekin ennemmin tai myöhemmin, se on varma. Kaikkea ei toisen käyttäytymisessä tarvitse ymmärtää läpi ja puhki, kun totuus ovi olla varsin raadollinen ja ymmärrys suuri valhe.

Tartunpa minäkin soppaan.
Jos ajatellaan seksiä suorittamisena, niin siinä tulee hiki ja joutuu liikkumaan paljonkin. Suorituksen vaatimus tulee toiselta osapuolelta, ikäänkuin ""lähde lenkille"". Sitä taustaa vasten väsymys ja arkipäiväisyys ovat myrkkyä. En voi oikeastaan muutakaan miettiä kuin, että nainen on jossakin vaiheessa antanut myös ""palautetta"". Ehkä mies menee yli siitä, missä aita on matalin, eli hän purkaa paineensa itse. Ap jopa tunnusti, että hän hyväksyy sen sängyssä.

Edellisellä tarkoitin, että miehen oma seksuaalisuus on jäänyt suorittamisen ja korvaavien asioiden alle. Mies ei ole pystynyt hahmottamaan, että seksi naisen kanssa voi olla muutakin kuin naisen tyydyttämistä. On erittäin ikävää, että puoliso valmistautuu yhteiseen hetkeen huolella ja toivoo paljon, sitten toinen puoliso on kykenemätön henkisesti eläytymään tunnelmaan.

Minä olen ankaran koulukunnan edustaja miesten herättämisessä. Kysykää niiltä pihtaajilta, että ""sopiiko, että hankin rakastajan, enkä runkkaria. Rakastaja tyydyttäisi minut eikä itseään.""

Miehen saa haukkua, jospa se herättäisi hänet purkamaan seksuaaliset halut rakastelemalla vaimon kanssa.

Pihtaava mieheni väitti minun halujeni olevan epänormaaleja (kun haluaisin parikin kertaa viikossa tai joskus pitkään ja hartaasti, vaikka tauon jälkeen useampaankin kertaan). Hyi minua! Itse hän ei koskaan tee aloitetta joten on vaikea sanoa, mikä tahti hänelle olisi hyvä. Viikkojakin on joskus mennyt, eikä aloitetta tule hänen puoleltaan.

Sitten mieheni keksi, että seksin ei pidä olla suhteessa niin tärkeää. Siis niin tärkeää kuin minun mielstäni. Minä vastasin, että ""ok, jos se ei ole sinulle tärkeää, niin onko sinusta sitten ok, jos minä hoidan seksini vieraiden miesten kanssa?"". Ei sopinut sekään.

Eli seksi on miehelle tärkeää suhteessa, mutta ei niin tärkeää, että suostuisi sen tilaa yhdessä naisensa kanssa pohtimaan. Kuitenkin niin tärkeää, että nainen ei saa mennä vieraisiin. Tärkeintä taitaa miehelle olla, että hänellä on kontrolli naisen seksuaalisuudesta!

No osaa olla miehet mammanpoikia ja kusipäitä, mitä he tekevät munillaan?
Varmasti samat ""miehet"" lajittelevat ruokiaan lautasen reunoille ja levittävät kosteusvoiteen hipiälle, kun se on niiiin kuiva. Varmaankin auto ja tyylitaju ovat omasta mielestään oikein kohdallaan.
Voi v.. tu, nyt vetää vihoiksi, näyttäkää tämä keskustelu niille avuttomille kananpojille ja jos homma ei muutu, niin tulen ja hirtän jokaisen Mannerheimin ratsastajapatsaalle munistaan.

Minä tiedän mistä näitten äijien saamattomuus johtuu.

Ne on sellasia puolihomoja, jotka tykkää vain ""poikien illoista"" ja muusta puuhastelusta äijäporukoissa. Sitä nämä urheiluseurat ja vapaapalokunnat on, että nämä puolihomppelit pääsis näkemästä naisiaan ja mieluisampaan porukkaan ja puuhaan poikien kanssa.

Meillä nainen ei riudu puutteessa. Se saa kaks kertaa päivässä ja sais mielellään useammikin, jos vain kelpais.

Minä olenkin kunnon viriili täyshetero, vaikka mittari on jo pitkälti yli viidenkympin.

Kyllä näistäkin kirjoituksista huomaa joistakin miehistä, etteivät tunne naisiansa. Jos nainen saa kaksikin kertaa päivässä niin laukeaako myös molemmilla kerroin. Voihan olla että nainen haluaisi vieläkin lisää, mutta liika toisto tylsistyttää. Sen sanon minäkin, jos nuorella miehellä ei ole seksuaalista halua, ei se tule olemaan myöhemmälläkään iällä. Huono rakastaja on sellainen, jos nainen ei laukea joka kerralla tai harvoin. Se vain on sääli näitä naisia, joilla ei ole koskaan ollut osaavia ja naista huomioivia miehiä.

Mua ärsyttää näissä vastauksissa ja aloituksessa se, että naiset vaan miettivät ja miettivät, mitä voisivat miestensä eteen tehdä.

Onko ihme, jos ei miehiä kiinnosta, kun kaikki tuodaan hopeatarjottimella eteen. Minusta tämän päivän kulttuuri on sitä, että naiset yrittävät mahdollisimman täydellisiä ja miellyttää miestä niissä asioissa, jotka ovat perinteisesti olleet miesten intressejä. Sen sijaan pitäisi tehdä jotain, jotta mies kiinnostuisi tyydyttämään naisensa.

Eli, kun nyt mietitään, että mitä tekisin, jotta mieheni haluaisi minua, niin sen sijaan pitäisi miettiä, että mitä mieheni pitäisi tehdä, jotta hän kelpaisi minulle seksuaalisesti.

Tyhmin kommentti vähään aikaan. Ei ainakaan tämmöisillä neuvoilla asiat ratkea.
Ei ole mutta neuvoa kuin saada keskustelua aikaiseksi. Ellei muuten niin ammattiapua voi aina hakea.

No niin, pistänpä minäkin lusikkani soppaan.

Olemme mieheni kanssa seurustelleet vuoden. Ensimmäinen puoli vuotta oli upeaa kanitouhua, sitä alkuhuumaa. Nyt sitten on alkuhuuma kulutettu ja mies ei enää koe minua kiihottavana. Saan seksiä mikäli hypin pari päivää putkeen pikku-pikku hepeneissä, kehittelen fantasioita jne. Mies ei enää tee aloitetta vaan tuntuu että fyysinen puoli on minun tehtäväni.

Keskustelimme punaviinin voimalla viikonloppuna asioista. Mieheni on aiemminkin ilmaissut kiinnostuksensa swingerseihin jne. Olen kyllä eroottiselta mieleltä kiinnostunut kaikenlaisesta, mutta ajatus että mieheni rakastelisi jonkun toisen kanssa... Aargh! Taidan sitten vain olla niin konservatiivinen nainen, etten suostu jakamaan miestäni (mieheni myös syyttää minua omistushaluiseksi). Mieheni kertoi myös kiihottuvansa ajatuksesta nähdä minut toisen miehen kanssa. En oikein tiedä tästäkään. Minä kun en kovin herkästi vieraista miehistä kiinnostu.

Lisäksi tuli mieleeni, että mitäs sitten kun mietittäisiin lapsia. Eihän mieheni voisi olla varma edes kuka on isä, mikäli pyörisimme swingerseissä ja kondomin rikkimeno on aina mahdollista...

Miten näissäkin asioissa oikein selviäisi? Selkeästi en siis tällaisena riitä miehelleni. Tiesin kyllä suhteen aloittaessani että vaikken itse mikään siveyden sipuli olekaan (joissain vertailuissa voitaisiin minuakin pitää erittäin ""kokeneena""), olen mieheeni verrattuna liki neitsyt, eli mieheni on kaiken kokenut ja nähnyt.

Minusta parisuhteessa kuuluisi olla rakkautta ja intohimoa. Pitääkö tässä sitten tyytyä vain siihen rakkauteen ja unohtaa intohimo? Minä kun kyllä haluan miestäni, useasti.

Hakekaa naiset miehenne ulkomailta, varsinkin etelästä. Siellä on kuumia tummia uroita, jopa ihan mustia, jotka kyllä haluavat tyydyttää teidät - ja lausuvat vielä päälle rakkauden sanoja.

Voimia AP:lle, tiedän tasan tarkkaan, miltä sinusta tuntuu. Miten meitä onkin näin paljon kärsimässä samasta ongelmasta? Itsekin olen kokenut haluttomuutta parisuhteessa miehen taholta vasta nykyisessä parisuhteessa, mutta hankalimmaksi tilanteen tekee se, että vasta nykyisen mieheni kanssa menin naimisiin eli lähteä en voi, kovin helposti ainakaan, niin koen..Kaikki täällä ehdottelevat keskustelemista miehensä kanssa tai mihet ehdottavat suoraa toimintaa, mutta kun niitä kaikkea on kokeillut monta kertaa sekä kauniisti puhuen, että vähemmän kauniisti ja yrittänyt teroittaa sen tärkeytä itselleen, olllut valmis pelkkään miehen tyydyttämiseen ja jopa siihen, että mies tyydyttäisi vaikka pelkillä sormillaan, mutta EI, mitään ei tapahdu. Nyt on 6 viikkoa viimeisetsä seksikerrasta ja olen jo ottamassa yhteyttä ammmattiauttajaan, koska miehen mielestä hänellä ei ole ongelmaa väsymyksestään/työstressistään, vaan että ongelma on minun. No viime aikoina hän on toisn sanonut, ettei tee mieli, koska olen niin kireä, mutta kai sitä h-vetti vieköön muuttuu kireäksi, kun on kaikkensa tehnyt, että toinen innostuisi, mutta kun ei!!!? Ja silti väitetään, että rakastetaan. Mitä IHMEEN rakkautta täysin seksitön parisuhde tarkoittaa???

Tää on kyllä niin tuttua. Nykyajan miehet on kyllä sieltä ja syvältä. On sitten miten ihana ja hyvännäköinen nainen tahansa, niin seksi ei vaan kiinnosta. Ja sitten kun kärvistelee viikkoja ja kuukausia ilman seksiä, niin nämä vätykset saavat siitäkin hyvän tekosyyn olla harrastamatta seksiä koska olet kiukkuinen ja hermot kireällä. No vähemmästäkin varmaan kun ei koskaan saa! Ei tämän asian niin suurta voimainponnistelua luulisi vaativan...

Ompa femakkopohjainen katkera aihe... Joka tuutista työntää naisenergiaa ja uhoa, sitten tämä vaimo höystää seksin kotona epämääräisillä roskapussi vaatimuksilla. Arvatkaas tekeekö miehen mieli? Mielikuvituksen avulla voi just ja just vetästä takaapäin... Naiset on itse tehneet miehistä käteenvetäjiä... Minäkin seison siellä baaritiskillä mistä sitä selkeää seksiä jaetaan. Vaikka mieluummin harrastaisin vaimon kans...

Roskapussi? No vedä sinä se päähäsi Jooseppi kun et kerran ymmärrä. Kyllä nainenkin haluaa seksiä ihan seksin vuoksi ilman mitään kodinhoitovaatimuksia. Johan se olisi jos näiltä jotain muuta vielä alkaisikaan vaatimaan kun ei se seksikään luonnistu...

Anteeksi aiemmassa viestissäni vilisevät kirjoitusvirheet, tuli vaan kirjoitettua niin tunteella ja kiireessä (töissä niin, ettei kukaan huomaisi). Joosepille ja muille ""miehekkäille"" epäilijöille- en ole koskaan liittänyt seksiä kodinhoitovaateisiin enkä ole mielestäni katkera ""femakko"". Katkera kohta kuitenkin, kun en aviopuolisolleni kelpaa, vaikka olen hyvännäköinen ja seksuaalisesti mielikuvitusrikas... Olin muutama viikko takaperin todella kireä, sen myönnän, koska ajatukseni kiersivät kehää ja seksi oli aina miehen läsnäollessa mielessä. Nyt olen jo tietynlaisessa lannistumisvaiheessa- en ota enää asiaa puheeksi, en tee aloitteita, en odota mitään (vaikka toivonkin), mutta kärsin kuitenkin jatkuvasti. En tiedä kauan minun kuuluu odottaa, josko mieheni pahin työstressi hellittäisi, mutta olen kyllä valmis lähtemään parisuhdeterapiaankin, jos en muuta keksi..

Meillä tilanne on mennyt siihen, että yritän vokotella mieheltä seksiä ja kun ei miestä kiinnosta, niin sitten käyn kylppärissä vetämässä käteen. Käyn päivittäin suihkussa, olen normaalipainoinen, kiinnitän huomiota ulkonäkööni ja pukeutumiseeni. Ei siis pitäisi olla noissa vika. Mies sen sijaan käy suihkussa 3-4 päivän välein ja on lihonut parissa vuodessa yli 20 kiloa.

Heh, tutulta kuullostaa. Kaikki keinot olen minäkin käyttänyt, ei tulosta. Meillä mies aikaisemmin valitti juuri tuosta kireydestä (totta hemmetissä olen kireä, jos pitää elää puutteessa...) ja siitä, että olen aina haluamassa vaan ""sitä"". Jäi aina raukka minun mennessä nukkumaan katsomaan televisiota tai koneelle, ettei vaan tarvitsisi seksiä harrastaa. No nyt saa nukkua rauhassa, tämä tyttö on jo luovuttanut. Näin ollen meillä harrastetaan seksiä noin kerran kuukaudessa, GREAT!!

Ollaan molemmat 22-vuotiaita. Ja kyllä, olen kaunis ja hyväkroppainen. Moni varmaan panisi mielellään ;)

Yhteenvetoa tähän asti: Vaikka kuinka moni nainen toteaa täällä miestensä olevan haluttomia seksiin. Harvat miesten kommentit on ihmetelleet asiaa tai väittäneet naisen vaativan liikaa (roskapussista naiselle hyvään seksiin). Jokainen näistä miehensä haluttomuudesta kärsivistä naisista on yrittänyt houkutella miestään seksiin, on yrittänyt jutella jne. Miehille ei vaan kelpaa.

Me ollaan periaatteessa ihan onnellinen pari ja pitkään ollaan oltu yhdessä. Meillä alkaa olla ongelmana se, että kumpikaan ei halua - ainakaan samaan aikaan kun toinen.

Mun haluja hillitsee se, että mä haluaisin eri tavalla kuin mies. Miehen haluja hillitsee luultavasti sama. Tilanne on kärjistynyt siihen, että kumpikin välttelee seksiä, jottei siitä ainakaan tarvitsisi puhua ja riidellä sadannen kerran.

Mua ärsyttää ja raivostuttaa se, että mies haluaa aina suuseksiä. Vain ja ainoastaan pelkkää suuseksiä. Aina. Mä taas haluaisin silloin tällöin myös ns. melaa mekkoon :D mutta koska se miehen mielestä on ""niin vaivalloista"", se ei ole mahdollista. Suuseksi mua ärsyttää siksi, että joudun jatkamaan 15-20 minuuttia miehen tyydyttämistä sen jälkeen kun olen itse jo saanut.

Me ollaan puhuttu ja puhuttu tästä aiheesta. Kerran jopa päätettiin, että joka toinen kerta siten kun toinen tahtoo. Ei siitä mitään tullut. Mun oli pakko joustaa, kun miestä ei kiihottanut ajatus tulemisesta mun sisään.

Alkuperäiselle kirjoittajalle niksi: mä luulen, että haluaisin useammin jos oltaisiin edes joskus sillä tavoin kuin minä haluan :D. Silloin kun seksi tuntuu aina siltä, että joutuu tyydyttämään toista enemmän, se alkaa tympiä.

Yhteistyössä