Me ollaan periaatteessa ihan onnellinen pari ja pitkään ollaan oltu yhdessä. Meillä alkaa olla ongelmana se, että kumpikaan ei halua - ainakaan samaan aikaan kun toinen.
Mun haluja hillitsee se, että mä haluaisin eri tavalla kuin mies. Miehen haluja hillitsee luultavasti sama. Tilanne on kärjistynyt siihen, että kumpikin välttelee seksiä, jottei siitä ainakaan tarvitsisi puhua ja riidellä sadannen kerran.
Mua ärsyttää ja raivostuttaa se, että mies haluaa aina suuseksiä. Vain ja ainoastaan pelkkää suuseksiä. Aina. Mä taas haluaisin silloin tällöin myös ns. melaa mekkoon

mutta koska se miehen mielestä on ""niin vaivalloista"", se ei ole mahdollista. Suuseksi mua ärsyttää siksi, että joudun jatkamaan 15-20 minuuttia miehen tyydyttämistä sen jälkeen kun olen itse jo saanut.
Me ollaan puhuttu ja puhuttu tästä aiheesta. Kerran jopa päätettiin, että joka toinen kerta siten kun toinen tahtoo. Ei siitä mitään tullut. Mun oli pakko joustaa, kun miestä ei kiihottanut ajatus tulemisesta mun sisään.
Alkuperäiselle kirjoittajalle niksi: mä luulen, että haluaisin useammin jos oltaisiin edes joskus sillä tavoin kuin minä haluan

. Silloin kun seksi tuntuu aina siltä, että joutuu tyydyttämään toista enemmän, se alkaa tympiä.