Mies ei halua meille ketään yökylään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"mmm"

Vieras
Huoh. Ollaan oltu yhdessä 15 v. ja mies on aina ollut nihkeä ottamaan ketään meille yökylään. Itse olen yli 300 km päästä kotoisin, joten kun sukulaisia (mun veli, vanhemmat) tai kavereita tulee käymään, olisivat meillä mieluusti yötä. Toki meiltäpäin hotellejakin löytyy.. Nyt sitten on lasten synttärit viikonloppuna ja mies sanoi ettei halua että kukaan tulee meille yöksi. Ei edes mun vanhemmat. Asutaan kolmiossa kahden lapsen kanssa ja onhan täällä toki ahdasta, jos tulee yövieraita mutta yksi yö??? Ja mun vanhemmilla ei sitä rahaa niin kovin ole, tulevat nyt sitten päiväseltään..

[QUOTE="vieras";29121991]Heitä ukko siks aikaa hotelliin yksinään.[/QUOTE]

Näin pitäs vissiin tehdä.. ja tekisinkin jos en tartteis sitä lapsenvahdiksi tolle vajaa 1 v. :lle. Jatkossa täytyy alkaa varmaan toimia näin.

no mites te vierailette teidän vanhempien luona? oletteko itse siellä yökylässä vai majoitutteko käynnin yhteydessä hotelliin? jos olette vanhemmillasi yökylässä, heilläkin on oikeus olla teillä yökylässä ja taas vastaavasti jos olette hotellissa niin sitten sama teillä...meillä on sama tilanne mutta sillä erotuksella että kyläilykielto koskee muita, ei omia vanhempia/sisaruksia.

[QUOTE="vieras";29121991]Heitä ukko siks aikaa hotelliin yksinään.[/QUOTE]Niin, koska "ukolla" ei ole tietenkään mitään mielipideoikeutta tai sananvaltaa siihen kuka hänen kotiinsa tulee öitä viettämään vaan hänen velvollisuutensa on paeta omasta kodistaan silloin kun nainen yövieraita haluaa kutsua jos hän ei itse niitä halua.

Jos tämä asetelma olisi toisinpäin niin mies varmaan lynkattaisiin tällä palstalla dominoivana narsistisena sikana joka yrittää alistaa naista.

[QUOTE="hohhoijaa";29122067]Niin, koska "ukolla" ei ole tietenkään mitään mielipideoikeutta tai sananvaltaa siihen kuka hänen kotiinsa tulee öitä viettämään vaan hänen velvollisuutensa on paeta omasta kodistaan silloin kun nainen yövieraita haluaa kutsua jos hän ei itse niitä halua.

Jos tämä asetelma olisi toisinpäin niin mies varmaan lynkattaisiin tällä palstalla dominoivana narsistisena sikana joka yrittää alistaa naista.[/QUOTE]

Hmm., mielipideoikeus kaikenmaailman yövieraiden majoittamiseen kotiinsa pysyköön ukoilla ja akoilla, mutta kun on kyse puolison vanhemmista ja lasten isovanhemmista, niin ei siinä paljon tarvi mielipiteitä kysellä. Jotkin asiat on pakko kestää, kun on naimisiin mennyt.

Kuulostaapa kummalliselta. Mun mies ei myöskään aina ole tykännyt yövieraista mutta olen sanonut että jos ei kelpaa niin voi mennä vaikka kaverilleen yöksi. Joskus on mennytkin ja olen saanut olla vieraiden kanssa rauhassa. Mutta siitä ei sano mitään jos hänen sukuaan tulee kylään, siskot ja veljet ja kaikki tervetulleita.

[QUOTE="hohhoijaa";29122067]Niin, koska "ukolla" ei ole tietenkään mitään mielipideoikeutta tai sananvaltaa siihen kuka hänen kotiinsa tulee öitä viettämään vaan hänen velvollisuutensa on paeta omasta kodistaan silloin kun nainen yövieraita haluaa kutsua jos hän ei itse niitä halua.
[/QUOTE]

Totta, ei mun "ukolla" ole mitään sananvaltaa siihen, jos mä haluan kerran kahdessa vuodessa majoittaa toisella puolella Suomea asuvat vanhempani meille :) Mä kestän puolestani sen, että miehen kivenheiton päässä asuvat sukulaiset käy päivävierailuilla usein, vaikkei se mun mielestä aina ole niin mukavaa. Mä kyllä tiesin tänne muuttaessa, että niitä tullaan näkemään paljon, ja mies tietää, että pitkä välimatka tietää satunnaisia yövierailuita.

[QUOTE="vieras";29122397]Totta, ei mun "ukolla" ole mitään sananvaltaa siihen, jos mä haluan kerran kahdessa vuodessa majoittaa toisella puolella Suomea asuvat vanhempani meille :)[/QUOTE]

No ei ole minunkaan miehelläni. Tai siis hänestä yövierailut on mukavia, mutta jos hän olisi sitä mieltä, että kenenkään ei tarvitse yöpyä meillä, niin saisi olla ihan keskenänsä sitä mieltä, kyllä minä perheeni otan mieluusti yökylään sanoi mies mitä tahansa.

Yhteistyössä