Mies ei halua enää yhtä paljon seksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kun ennen raskautta. olen tosin vasta 3kuulla. sain tämän kuulla aika karusti eilen. itseasiassa yllätin hänet, kun tuli lukitusta vessasta koneen kanssa. Hetihän siitä arvasi, mitä oli ollut tekemässä. Kuulema haluaa minua, mutta ei niin kovin kiihotu seksistä mun kanssa kun pelkää tökkivänsä vauvaa. Onko monen muun miehellä näin? Ja oletteko antanut hoidella itsensä käden kanssa?
Ehkä oon ollu jotenki sinisilmäinen ja pimennossa, kun olen ajatellut, että ei mun mies vaan itsekseen käsipelin vehtaile.
Mltä teistä on tuntunut jos teille näin on käynyt?
Kyllä minäkin seksiä haluan ja mies tasan tarkkaan tietää sen ja mielummin haluaisin että mun kanssa vehtailis kuin itsekseen...

meillä oli molempien odotusten kans just noin.ja mies lopulta sano et johtuu vauvasta,jotenki outoa puuhata ku on vauva masussa...mut halus palas kyl raskauden jälkeen liianki äkkiä ihan hirveiks,olikimpus koko ajan :D ja kylme puuhattii odotusaikanaki ku puhuttii asiasta etei vauval oo häää ym ja et on sitä oottavalla mamillaki halut!!!!!

Ota mies neuvolaan mukaan ja pyydä neuvolatätiä selittämään miehelle, ettei hän pysty satuttamaan vauvaa kalullaan.
Eri asia on myöhemmin, jos makaa pitkään koko painollaan sun päällä, mutta se tuntuu sustakin kurjalta, sitä ei tee vahingossa.

Yhteistyössä