V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ..:Se on unohtanu
Alkuperäinen kirjoittaja Voi ei:Onneksi olkoon. Mulla on myös tänään syntymäpäivvä ja mu mies kyllä onnitteli mua lahjojen, aamupalan, kukkien ( sänkyyyn toi ) ja suudelmien kera
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Oletko itse muistanut kaikki miehesi tärkeänä pitämät asiat?
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Oletko itse muistanut kaikki miehesi tärkeänä pitämät asiat?
No sehän siinä ketuttaakin kun aina muistan ja ostan lahjatkin ja toinen ei voi edes onnitella.
Alkuperäinen kirjoittaja näin meillä:Itse aikoinani kypsyin siihen että muistin silloista aviomiestä aina,hän ei koskaan minua.Niimpä sitten eräänä isänpäivänä mies tokaisee iltapäivällä hyvin loukkaantuneena että missäs mun isänpäiväkakkuni on.Totesin siihen että siellä samassa paikassa missä mun jokavuotiset äitienpäiväkakkunikin.Meni ukko hiljaiseksi.
Nykyinen mies ei kommentoinut mitenkään syntymäpäiviäni viime vuonna,ei edes onnitellut ja minä leivoin hänelle kakun ja ostin lahjan kun hänellä oli viikkoa ennen minua syntymäpäivät.Tänävuonna ohitan myös mitenkään noteeraamatta koko päivää.
Vuoroin vieraissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Oletko itse muistanut kaikki miehesi tärkeänä pitämät asiat?
No sehän siinä ketuttaakin kun aina muistan ja ostan lahjatkin ja toinen ei voi edes onnitella.
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Mun veikkaus on se lähti kaljalle
Se on vaan niin paska mies.