Mies ei anna ottaa kissaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:
Koitas suostutella :D
Ota sisäkissa jokin ihana pörröinen pallero(pyhä birma) =)
Heh,meillä on niitä kaksi ja nyt kun ukkokin on tykästynyt niihin niin varmaan saisin kolmannenkin ;)

Mä en millään jaksais suostutella :/ aina vaan kaikkeen ei ja ei ja ei...

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:
Koitas suostutella :D
Ota sisäkissa jokin ihana pörröinen pallero(pyhä birma) =)
Heh,meillä on niitä kaksi ja nyt kun ukkokin on tykästynyt niihin niin varmaan saisin kolmannenkin ;)

Mä en millään jaksais suostutella :/ aina vaan kaikkeen ei ja ei ja ei...

Näytä sille netistä kivoja kuvia kissoista

:)
Kiristä jollain :D

Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:
mä olen ottanut meille lemmikkejä mieheltä kyselemättä, ja eihän se ole enää mitään voinut, kun ne on ollut jo talossa ennen kuin se on niiden tulosta tiennyt

No näin olen miekin yleensä tehnyt. Ekan hevosenkin ostin silleen että tein kaupat suunnilleen puhelimessa ja sit sanoin miehelle että meille muuttakin pikkasen isompi lemmikki. :snotty:
Eihän toi ole millänsäkään ollu, kun itekkin tykkää noista kaikenmaailman karvajaloista. :D

mä toin kuukausi sitten miehelle yllärin, sanoin sille puhelimes ku se oli töis et meille tulee vauva.. toin siis luvatta kotiimme kolmannen kissan. asiasta oli puhuttu ja ukko sano et ei enempää. nyt meidän emo kissalla on pennut joista meinaan jättää vielä yhden miehen mielipidettä kuuntelematta. kyllä se sit heltyy ku vaan viet kotiin sulosen pikku palleron..

Ei meilkään mies halua kissaa :/ Tai no ei se ole ihan pelkästä halusta edes kiinni kun on allerginen. Tosin ei hänkään kaikista kissoista oirehdi. Olen minäkin allerginen mutta en niin pahasti että haittaisi. Mutta minkäs voi, mies on kuitenkin suurempi onni kuin unelma kissajoukosta :D

isi meni miun selän takana sopimaan yhen ihmisen kanssa että mennään tänään hakemaan karvapallo kotiin :D

kauheesti (6kk tasan) on asiaa väännetty ja käännetty ja nyt sitten kun mie jo olin kannalla että ei ehkä sittenkään yks meni ja lupas kisulle kodin..

no kuitenkin mie oon niin kissa ihminen että ei haittaa.. :D
ja lapsetkin on hokeneet jo viikon että millon se kissa tulee..

Alkuperäinen kirjoittaja meillä :
isi meni miun selän takana sopimaan yhen ihmisen kanssa että mennään tänään hakemaan karvapallo kotiin :D

kauheesti (6kk tasan) on asiaa väännetty ja käännetty ja nyt sitten kun mie jo olin kannalla että ei ehkä sittenkään yks meni ja lupas kisulle kodin..

Alkuperäinen kirjoittaja meillä taas :):
Alkuperäinen kirjoittaja meillä :

heh tohkeissani en meinaa osata kirjottaa..no meille PITI TULLA YKSI KISSA mutta kun isille tuli "pelastakaa kissat" -puuska niin nyt noita karvasia on kaks!!! :D

arvatkaa meinasinko nukkua ollenkaan.. heh :xmas:

Yhteistyössä