Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:Koitas suostutella![]()
Ota sisäkissa jokin ihana pörröinen pallero(pyhä birma) =)
Heh,meillä on niitä kaksi ja nyt kun ukkokin on tykästynyt niihin niin varmaan saisin kolmannenkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Tinttamooses7:Koitas suostutella![]()
Ota sisäkissa jokin ihana pörröinen pallero(pyhä birma) =)
Heh,meillä on niitä kaksi ja nyt kun ukkokin on tykästynyt niihin niin varmaan saisin kolmannenkin![]()
Mä en millään jaksais suostutella :/ aina vaan kaikkeen ei ja ei ja ei...
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:Meillä oli kissa kun mies tuli töistä, eipä siinä vaiheessa enää mitään mahda![]()
Alkuperäinen kirjoittaja navettapiirin kikkakokkare:mä olen ottanut meille lemmikkejä mieheltä kyselemättä, ja eihän se ole enää mitään voinut, kun ne on ollut jo talossa ennen kuin se on niiden tulosta tiennyt
Alkuperäinen kirjoittaja meillä :isi meni miun selän takana sopimaan yhen ihmisen kanssa että mennään tänään hakemaan karvapallo kotiin![]()
kauheesti (6kk tasan) on asiaa väännetty ja käännetty ja nyt sitten kun mie jo olin kannalla että ei ehkä sittenkään yks meni ja lupas kisulle kodin..
no kuitenkin mie oon niin kissa ihminen että ei haittaa..
ja lapsetkin on hokeneet jo viikon että millon se kissa tulee..
Alkuperäinen kirjoittaja meillä taas :):Alkuperäinen kirjoittaja meillä :isi meni miun selän takana sopimaan yhen ihmisen kanssa että mennään tänään hakemaan karvapallo kotiin![]()
kauheesti (6kk tasan) on asiaa väännetty ja käännetty ja nyt sitten kun mie jo olin kannalla että ei ehkä sittenkään yks meni ja lupas kisulle kodin..
no kuitenkin mie oon niin kissa ihminen että ei haittaa..
ja lapsetkin on hokeneet jo viikon että millon se kissa tulee..