S
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MyyMuikkunen:Saapa nähdä saanko mäkään mitään... :ashamed:
En oo saanut aikoihin edes synttärilahjaa ja vain kerran äitienpäivälahjan vaikka oon ollutkin jo kolme vuotta äiti.
Nytkin oon kirjoittanut jääkaapin oveen lapun "Rakas joulupukki. Äiti toivoo"... ja lista perään. Ja ei tosiaan tarkoita, että ne kaikki haluaisin, mutta olisipa niistä miehellä vara valita vaikka yksi. Ei tarvi valittaa, ettei keksinyt mitään!
Mä en voi mitään, mutta mulle tulee semmoinen olo, ettei mies välitä musta, jos se ei vaivaudu edes yhtä joululahjaa hankkimaan!
Alkuperäinen kirjoittaja Wc-Ankka:Tilauslista ovessa?
Hurmaavan pyyteetöntä. Ehdotan että kirjotat suoraan siihen että "Perkeleen mies, vaimosi haluaa tältä listalta vähintään kolme tuotetta, tai muuten et välitä hänestä. Muista välittää kalliimmasta päästä listaa."
Alkuperäinen kirjoittaja Wc-Ankka:Tilauslista ovessa?
Hurmaavan pyyteetöntä. Ehdotan että kirjotat suoraan siihen että "Perkeleen mies, vaimosi haluaa tältä listalta vähintään kolme tuotetta, tai muuten et välitä hänestä. Muista välittää kalliimmasta päästä listaa."
Alkuperäinen kirjoittaja Heffalump:anna joku vinkki mitä haluaisit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty::attn:
me sovittiin ukon kaa ettei osteta lahjoja mutta aion silti ostaa. kun tiiän että se niin haluu. :heart: nyt vaan pitäis jostain saada sitä hermoa etten möläytä. oon niin huono pitää tommosia salassa. että siis oon ostanu lapsille tai ukolle jotain. ja oon tosi huono piilottaa. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty::attn:
me sovittiin ukon kaa ettei osteta lahjoja mutta aion silti ostaa. kun tiiän että se niin haluu. :heart: nyt vaan pitäis jostain saada sitä hermoa etten möläytä. oon niin huono pitää tommosia salassa. että siis oon ostanu lapsille tai ukolle jotain. ja oon tosi huono piilottaa. :ashamed:
Uh.. ethän sitten suutu, jos miehesi ei ostakkaan sinulle kun on niin sovittu. Etkä myöskään siinä tapauksessa, että miehesi pahoittaa mielensä lahjasta, kun olet toiminut eri tavalla kuin mitä yhdessä sovitte?
Alkuperäinen kirjoittaja Scindapsus:Mä en kyllä tajua mitä pahaa siinä on jos haluaa aikuisillekin lahjat ostaa. Musta on aina kiva saada lahjoja, tuli ne sit mistä hyästä tahansa. Tietenkin jos on rahallisesti tiukkaa, niin aikuiset jätetään välistä, mutta jos mahdollista niin mieluusti ostan lahjoja aikuisillekin. Mekin ollaan sovittu, ettei tänä vuonna anneta miehen kanssa lahjoja toisillemme, mutta tiedän, että hän on tuota kirjaa toivonut ja saan hyvän mielen pelkästä lahjan antamisesta. =)