A
avuton
Vieras
Tarvitsen hiukan mies neuvoja. Eli on kaksi miestä ja en tiedä kumman kanssa tahdon olla enemmän ja kumpi on Se Oikea
Mies 1.
Vaalea, ruskeat silmät, pyöreä (ei lihava !) nallemainen, herkkä, romanttinen, yhteistä taustaa 1.5v. Koettu paljon yhdessä.
Negatiivisia asioita:
-ei osaa puhua asioista
-hieman lapsellinen
-ei halua lapsia tai naimisiin (omat unelmani ja tahtoisin jo nyt kihloihin)
-tunnen itseni toisinaan huonoksi hänen kanssaan
-ei arvosta tai kiitä kun hemmottelen häntä (hieron, teen herkkuja
Mies 2.
Tumma ja tulinen kuten minä, 4v vanhempi, ei lapsellinen, ei niin tunteellinen, tunnettu 3vuotta, samat unelmat kuin minulla
Negatiivisia asioita:
-polttaa ja juo
-tekee liikaa töitö jopa 20h/vrk
-todella hävytön (ehdottelee seksiä ja puhuu siitä liikaa)
-ei kovin luotettava
-liian itsenäinen
-haluaa ehkä vain seksiä
-ehkö jopa pelottava välillä
-polttaa pilveä silloin tällöin
Tuntuu välillö siltä että roikutaan mies 1. kanssa toisisamme tavan vuoksi. Olemme tottuneet olemaan yhdessä joten olemme. Mutta paljon on ollut vastoinkäymisiä... Mies 2. on ollut pelkkä kaveri mutta tunteita on tullut pintaan vuoden aikana tosin ensin vain hänen osaltaan.
Mies 1.
Vaalea, ruskeat silmät, pyöreä (ei lihava !) nallemainen, herkkä, romanttinen, yhteistä taustaa 1.5v. Koettu paljon yhdessä.
Negatiivisia asioita:
-ei osaa puhua asioista
-hieman lapsellinen
-ei halua lapsia tai naimisiin (omat unelmani ja tahtoisin jo nyt kihloihin)
-tunnen itseni toisinaan huonoksi hänen kanssaan
-ei arvosta tai kiitä kun hemmottelen häntä (hieron, teen herkkuja
Mies 2.
Tumma ja tulinen kuten minä, 4v vanhempi, ei lapsellinen, ei niin tunteellinen, tunnettu 3vuotta, samat unelmat kuin minulla
Negatiivisia asioita:
-polttaa ja juo
-tekee liikaa töitö jopa 20h/vrk
-todella hävytön (ehdottelee seksiä ja puhuu siitä liikaa)
-ei kovin luotettava
-liian itsenäinen
-haluaa ehkä vain seksiä
-ehkö jopa pelottava välillä
-polttaa pilveä silloin tällöin
Tuntuu välillö siltä että roikutaan mies 1. kanssa toisisamme tavan vuoksi. Olemme tottuneet olemaan yhdessä joten olemme. Mutta paljon on ollut vastoinkäymisiä... Mies 2. on ollut pelkkä kaveri mutta tunteita on tullut pintaan vuoden aikana tosin ensin vain hänen osaltaan.