Mies ärsyttää TAAS!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tytsi87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tytsi87

Vieras
Aina sama juttu. Oltiin baarissa ja aina se johkaantuu jonku ventovieraan kanssa johonkin ihme keskusteluun. No mua ei sitten huomio mitenkään ja emmää jaksa tanssiakkaan kun ei kaveritkaan kauheesti haluu... No menin sit sanoo, et lähen baarista ja ukko vaan että joo joo mee vaan tuun pian perästä. No niin varmaan, viimeksi tuli kolmelta kun oli kuulemma niin hauskaa ja tapas vanhoi tuttuja.

Seuraavaksi en mee ees mukaan mutta kyllä miehen pitäis oma naisensa huomioida. Että oikein sapettaa. Ja omat kaveritkin ärsyttää kun ne pitää mun miestä niin mahtavana, mutta eivät tiä kaikkea. Ja baarissa kauhee flirtti päällä vaikka osa varattuja... Nooh kai se tästä mutta pitäskö ens kerralla mennä tanssii jonkun vieraan kundin kanssa tosi kuumasti tms...

Tekstisi perusteella oletan, että olet aika lapsellinen ja hyvin mustasukkainen. kai mies nyt saa baarissa jutella muillekin kuin sinulle? Kotona tai lemmenlomalla ne kahdenkeskiset hetket vietetään eikä baarissa. baarissa ollaan sosiaalisia.

[QUOTE="ap";28692025]Käydään usein baarissa yhessä, melkein aina sama juttu, mutta aina meen uudestaan lankaan. Saa kohta loppua nää baarissa käynnit kun tämmösiä ovat.[/QUOTE]

Mun mies on aikalailla samanlainen. Oon oppinut olemaan myös supliikki. Supliikki pariskunta ollaan nykyään, eli baarissa on itseasiassa aika hauskaa ;) Voisitko yrittää tulla hieman miestäsi vastaan?

jännää, meillä suhde ei ole koskaan ollut tuollaista baarielämää. ravintolassa käydään ihan syömässä ja juomassa limua. kotona voi maistella viiniä. yms.

mieheni oli ärsyttävä kun ei puhu mitään, kurkku kipeä, siinä sitten esittää käsillään mitä asiaa on. yritä siinä sitten saada selvää... mitä se haluaa. :D

No voi hyvänen aika, mä olin itse tuollainen kakskymppisenä ja sain monet rukkaset sen takia, että en osannut elää omaa elämääni vaan olin niin riippuvainen miehistäni!!! Kun menette baariin, niin siellä on tarkoituskin nähdä tuttuja ja jutella ihmisten kanssa. Mutta ymmärsin siis, että miehesi juttelee sekä miesten että naisten kanssa? Jos meinaan nää on äijiä joiden kanssa hän jutustelee, niin MITÄ IHMETTÄ SÄ VALITAT??? Mutta jos hän aina juttelee pääasiassa naisille niin sitten asia on eri. Toki ymmärrän, että tuttujen naisten kanssa jutskailee, mutta sitten kyllä juttelee myös tuttujen miesten kanssa ja kyseessä ei oo aina mitkään seksipommit vaan tutut/hauskat ihmiset ulkonäköön katsomatta. Minä olen itse sellainen, että juttelen kaikkien kanssa. Mieheni kanssa ei nykyään yhdessä baarissa käydä, koska toisen pitää olla kotona lasten kanssa, mutta tosiaan haluaisin tietää onko kyse miehesi jutustelusta hyvännäköisten naisten kanssa vaiko ylipäänsä kaikkien tuttujen kanssa?

Ei kelpaa, kun mies on sohvapottu. Ei kelpaa, kun mies on supliikkimies. Ei kelpaa, kun mies käy baarissa eukkonsa kanssa. Ei kelpaa, kun ei käy missään eukkonsa kanssa. Ei kelpaa perkele mikään.

Eikö sulla aloittaja ole muita ystäviä kuin miehesi? Meillä ainakin monestikin minä juttelen omien kamujen ja mies omiensa kanssa kun ollaan baarissa, samassa pöytäseurueessa tosin istutaan ja yhteisiäkin juttuja toki on. Kuulostat todella mustasukkaiselta kyllä ja aika nuivaltakin tyypilta, ei sellaisten kanssa jaksa istua hiljaa koko iltaa baarissa.

Yhteistyössä