T
Tytsi87
Vieras
Aina sama juttu. Oltiin baarissa ja aina se johkaantuu jonku ventovieraan kanssa johonkin ihme keskusteluun. No mua ei sitten huomio mitenkään ja emmää jaksa tanssiakkaan kun ei kaveritkaan kauheesti haluu... No menin sit sanoo, et lähen baarista ja ukko vaan että joo joo mee vaan tuun pian perästä. No niin varmaan, viimeksi tuli kolmelta kun oli kuulemma niin hauskaa ja tapas vanhoi tuttuja.
Seuraavaksi en mee ees mukaan mutta kyllä miehen pitäis oma naisensa huomioida. Että oikein sapettaa. Ja omat kaveritkin ärsyttää kun ne pitää mun miestä niin mahtavana, mutta eivät tiä kaikkea. Ja baarissa kauhee flirtti päällä vaikka osa varattuja... Nooh kai se tästä mutta pitäskö ens kerralla mennä tanssii jonkun vieraan kundin kanssa tosi kuumasti tms...
Seuraavaksi en mee ees mukaan mutta kyllä miehen pitäis oma naisensa huomioida. Että oikein sapettaa. Ja omat kaveritkin ärsyttää kun ne pitää mun miestä niin mahtavana, mutta eivät tiä kaikkea. Ja baarissa kauhee flirtti päällä vaikka osa varattuja... Nooh kai se tästä mutta pitäskö ens kerralla mennä tanssii jonkun vieraan kundin kanssa tosi kuumasti tms...