mies antasi selkään jos tietäs etten äänestänyt persua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "moi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"moi"

Vieras
Sanoi mulle ketä pitää äänestää. Sanoin että sopii kun en edes tietäs ketä äänestän.
Sitten menin äänestyskoppiin ja unohdin sen numeron, enkä mä sillä hetkellä muistanut että se oli pentti oinonen, koska menin vähän paniikkiin ja ajattelin etten voi olla siinä kauaa miettimässä. luin sitä listaa vaan ja äänestin jotain keskustalaista.
Eihän mun mies saa selville ketä äänestin? :(

Alkuperäinen kirjoittaja äänestäjä;30778083:
Keskusta on politiikaltaan sen verran lähellä perussuomalaisia, että tuskinpa miehesi suuttuisi kovin pahasti vaikka tietäisi. :)

Keskusta kannattaa monikulttuurisuutta sekä sosiaaliturvaperusteista maahanmuuttoa kehitysmaista Suomeen (kuten kaikki muutkin eduskuntapuolueet paitsi perussuomalaiset ja muutos 2011). Tästä johtuen keskusta ei ole mikään vaihtoehto perussuomalaisten kannattajalle.

Jos olisin miehesi, niin olisi vaatinut todisteena kännykkäkamerakuvan äänestyslipusta. Selkäsauna tulee sekä kuvan puuttumisesta että väärästä numerosta.

Meillä mies on vaatinut tätä jo jonkin aikaa. En viitsi äänestää kaksissa peräkkäisissä vaaleissa samalla äänestyspaikalla (pieni paikkakunta), etteivät toimitsijat ala ihmetellä, miksi multa aina suttaantuu eka äänestyslappu! Onneksi ennakkoon voi äänestää missä vaan.

[QUOTE="moi";30777901]Tämä ei ole vitsi. Miksi tämä olis vitsi. Mun mies on aika äkkipikainen enkä halua sitä ehdoin tahdoin ärsyttää. Mä oisin Oinosta äänestänyt mutta mun ajatukset sekosi siinä tilanteessa.[/QUOTE]

Miksi tää ois vitsi? No hyvä kysymys. Maailma on kyllä idiootteja täynnä. Miksi olla miehen kanssa joka noin kovasti sua ja sun mielipiteitä arvostaa?