Mies "ällöttää"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Öklö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ö

Öklö

Vieras
Mikähän mussa on vikana, kun aviomiehestä on alkanut löytyä paljon ärsyttäviä piirteitä. Eleitä, ilmeitä, miten tekee asioita jne. Yhdessä ollaan oltu "ikuisuus", lapsia on 3, kaikki hyvin. Mies tekee kotitöitä, ei juo, ei polta, ei käy kavereiden kanssa ulkona, ottaa mut huomioon kaikessa ihan todella hyvin - sekin mua välillä ärsyttää :( Ei koskaan arvostele mua, ei riitele, minä kyllä arvostelen ja naputan molempien edestä. Meillä on kaunis koti ja periaatteessa hyvä olla yhdessä, tiedän löytäneeni aikanani kultakimpaleen, jota kyllä rakastan, mutta mutta..

Mutta mitä asialle pitää tehdä.. tää rasittaa oikeesti molempia, haluaisin olla tyytyväinen, kun asiat on niin hyvin :( Meenkö terapeutille, vai hankinko rakastajan..?

Alkuperäinen kirjoittaja lop:
joo meillä oli sama juttu, sit vaihdoin miestä, sellaiseen joka ei kohtele yhtä hyvin ja oon paljon onnellisempi. en tiä miks.

En haluaisi vaihtaakaan.. yhteistä elämää takana kuitenkin yli puolet elämästä, pitäis repiä itsensä irti niin paljosta, en usko että kannattaisi.. menettäisin liikaa.. :(

Minäkin syyllistyn tohon. Olen kyllästynyt, vaikka mulla on oikeasti todella ihana ja hyvä mies. Tänäkin aamuna herätessäni oli keittiön pöydällä sydämin koristeltu lappunen, maailman kauneimmalle vaimolle jne. Minä vaan ajattelin, että olisit voinut vähän siistiä jälkiäs keittiössä illalla. 11 v. yhessä...

no tota stinkyn kommentia kyllä tuen,perimmäinen syy tähän ällötykseen voi olla perseen lemu,kehota miestä pesemään perseensä joka päivä niin saattaa ällötyksesikin helpottua.

Olet saanut lapset ja miehellä ei ole enää virkaa. Parisuhteen tarkoitushan alunperin on VAIN lisääntyminen ja on vain tuuria jos jonkun kanssa oikeasti haluaa olla vielä 20v kuluttua. Joku muu mies saattaisi nyt kiihottaa ja kiinnostaa sinua jos antaisit siihen itsellesi luvan.
Itse menisin lasten takia pariterapiaan jos tilanne olisi noin paha.

Olen vaan kyllästynyt elämään. Laita paperille kaikki hyvät ja huonot puolet ja katso miltä vaikuttaa. Hanki itselle joku uusi harrastus niin saat uutta ajateltavaa. Pidä kiinni hyvästä miehestä

Vaihdetaanko? Mä ottaisin ilomielin vastaan tuollaisen miehen. Luuletko, että on niiin mahtavaa olla ihmisen kanssa joka haukkuu idiootiksi ja tyhmäksi ja arvostelee miten asiat teen? Joo oon ajatellut eroamista ja ehkä se toteutuukin

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Vaihdetaanko? Mä ottaisin ilomielin vastaan tuollaisen miehen. Luuletko, että on niiin mahtavaa olla ihmisen kanssa joka haukkuu idiootiksi ja tyhmäksi ja arvostelee miten asiat teen? Joo oon ajatellut eroamista ja ehkä se toteutuukin

Niin, tiedän kyllä että tällaisia miehiä ei joka oksalta löydy, siksi tuntuukin niin älyttömältä olla tyytymätön. Välillä ihan käy sääliksi kun toinen yrittää, ja mä vaan ärsyynnyn..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minäkin syyllistyn tohon. Olen kyllästynyt, vaikka mulla on oikeasti todella ihana ja hyvä mies. Tänäkin aamuna herätessäni oli keittiön pöydällä sydämin koristeltu lappunen, maailman kauneimmalle vaimolle jne. Minä vaan ajattelin, että olisit voinut vähän siistiä jälkiäs keittiössä illalla. 11 v. yhessä...

Joo, eikö olekin kumma miten huomaa negatiiviset asiat, vaikka pitäis olla toisin päin. Ja pitäis olla kiitollinen, että terveitä ollaan kaikki jne. mutta ei.

Alkuperäinen kirjoittaja desert:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Muistelepa, mihin hänessä olet rakastunut ja rakastu uudestaan. :)

Ihana! :)

Toi oli hyvä, pitää katella valokuvia alkuajoilta, kun oltiin niin onnellisia - snif. Ja ihan oikeesti haluan vanheta ihmisen kanssa, jonka kanssa olen kokenut kaikki suuret hetket, lasten syntymät, rakkaiden kuolemia (tai siis en niitä kuolemia..), joka on oikeesti ollut rinnalla hyvässä ja pahassa..

Alkuperäinen kirjoittaja asd:
Kyl on mies aika vaikeessa raossa nykyään, täytyy sanoa. Mikään, ei siis mikään kelpaa näille narsistinaisille.

Kuka on narsisti? En minä ainakaan, itseäni en mitenkään kuvaillut, miestänikin vain kehuin.

Yhteistyössä