No ei teillä nyt kylklä oo se talo Helsingis.. Mitenkää sielä ei makseta 600e asuntolainaa. Kauanko teidän PITÄÄ olla vielä yhes et saatte myytyä talon verottomasti? Ooks sä varma et miehes ei ostaisi sua pihalle siitä ja haluis jäädä itse siihen asumaan?
[QUOTE="harmaa";26807969]No ei teillä nyt kylklä oo se talo Helsingis.. Mitenkää sielä ei makseta 600e asuntolainaa. Kauanko teidän PITÄÄ olla vielä yhes et saatte myytyä talon verottomasti? Ooks sä varma et miehes ei ostaisi sua pihalle siitä ja haluis jäädä itse siihen asumaan?[/QUOTE]
600+600=1200 lyön vaikka kuukauden palkkani vetoa, että tuollainen mies vaatii kaikkia kuluja puolitettavaksi ja on omat rahat, paitti että hänen rahansa eivät jouda lasten menoihin.
Sinikan mies katosi kolme kertaa omille teilleen, vaimo näpäytti, kun mies palasi. Joulupäivänä mies taa häippäsi, lopullisesti, ei ikinä palannut, edes tavaroitaan hakemaan. Sinikalle jäi talon myynti, sun muu. Mies häipyi ulkomaille, jossa nyt naimisissa.
onko nyt aivan varma että miehesi on terve ? mun mies on bibo ja katson että on parempi kun menee kun kävis raivoamaan tai väkivaltaseksi. kyttäys ja kosto ei aikuisen naisen merkki ole. tommosen kanssa on elettävä ylpeästi ja omia asioita touhuten kun toinen on ottanut hetkelliset hatkat. jos et pysty ja viha sisälläsi vain yltyy niin silloin parempi erota. kysehän on miehesi omasta ongelmasta tunne puolella syy käytökseen ei todellakaan välttämättä ole sinussa. jos muuten hyvä mies niin jos rakastat rakasta häntä sellaisena kun on. yleensä tälläsen käytöksen pohjalla on muutakin takana kun vaan vittupää. musta on hassua että ollaan yhdessä ja vihataan ja kostetaan... hetkellinen suuttumus on ok mutta me mun bibon kanssa jutellaan asiat nätisti syyttlemättä (tosin ennen maniaa bibo syyttää kyllä kaikesta). no sanon vaan että kukaan ei tässä maailmassa ole täydellinen. MUTTA NAISET jos kerta olette niin älykkäitä ja tervepäisiä niin kosto on kyllä kateran ämmän touhuja ja jos lapset on hankittu tietäen tämmösen kaverin kanssa on sitten minusta turha sitä paskaa latoa ennestään tunnevammasen niskaan kostoilla. OLKAA VAHVOJA ITSENÄISIÄ NAISIA joille ukkojen lapselliset touhut ei arkea ja elämää pilaa. itse jään suhteeseen koska vaikka bibo tekee kaikki mahdolliset temput niin hän myös antaa paljon. itse päätät rakastatko ja hyväksyt hänet. vai vaan yhden vian takia kostat ja haluat pään vadille. vihan tunne on ok ja ymmärrettävää mutta laita ne + ja miinukset ylös ja mieti vielä voisiko terapia auttaa tms. älkää aina erotko.