Havahduinpa siihen että musta on tullu kamala hössöttäjä, mies lähti autolla 4h sitten käymään äitinsä tykönä kahvilla 4km päässä, yleensä viipyy sillä reissulla tunnin max 2 tuntia.
Nyt mennyt 4h ja mä olen jo varma että jotain on sattunut, on ajanut kolarin tms.. Pitäis vaan osata ajatella että silläkin voi olla vaikka omia menoja. Vaikka olishan se kiva että ilmoittais jos suunitelmat on muuttunu, ja on vaikka kaverilleen poikennut kanssa.
Jospa tunnin päästä soittelisin jos ei kotiin ole tullut..
itselläkin tekisi mieli usein soittaa venyneillä reissuilla perään ihan puhtaasti siitä syystä, että minua vaivaa jos onkin tullut kolari tai vastaavaa, mutta en oikein viitsisi kun kyllähän tuo varmasti ahdistelulta kuullostaisi ja että kyylään ettei vaan ole mennyt baariin tai omille reissuillensa, kun yritän että "määku pelkäsin että oot kuallu tai sairaalassa.."
[QUOTE="hmm";22396138]itselläkin tekisi mieli usein soittaa venyneillä reissuilla perään ihan puhtaasti siitä syystä, että minua vaivaa jos onkin tullut kolari tai vastaavaa, mutta en oikein viitsisi kun kyllähän tuo varmasti ahdistelulta kuullostaisi ja että kyylään ettei vaan ole mennyt baariin tai omille reissuillensa, kun yritän että "määku pelkäsin että oot kuallu tai sairaalassa.." [/QUOTE]
Juu, kävin itse myös varalta tilannehuone.fi:stä katsomassa että tässä ei ole isoja onnettomuuksia ollut lähellä... Miten mustaki on tälläinen hössöttäjä tullut, alan kuulostaa jo omalta äidiltäni..