V
"vieras"
Vieras
Eli siis 4- ja 6-vuotiaat leikkivät kotia. 4-vuotias on olevinaan isä ja 6-vuotias äiti. Miten selitän heille että susarukset eivät voi olla keskenään äiti ja isä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olisikohan aiheesta olemassa jotain kirjallisuutta, tieteellisiä tutkimuksia tms. Tai kokeile itse erilaisia tapoja toimia ja kirjoita sitten opaskirja muille asiaa pohtiville.
Koska tämähän on toden totta vaiettu ongelma, johon pitäisi vihdoin löytää ratkaisu.
Tämä oli selkeästi parempi provo kuin eiliset.
Taputukset idealle.
![]()
Jos et todella itse tiedä miten kieltää niin sitten sun kannattaa uskoa siihen että lapset itse tietävät mitä on kiva leikkiä.
Jäin miettimään, että millaistakohan noi ap:n lasten "kotileikki" on ?
Jos 4 v ryystää kaljaa ja 6 v keikistelee korsetissa ja steippareissa jne, niin ehkä asiaan todellakin syytä puuttua?
Mä en muuten ikinä ole leikkinyt veljieni kanssa pariskuntaa, tuli tästä vaan mieleen.
Serkun kanssa olen kyllä, mutta jos leikissä ei ollut muita poikia kuin veljet, leikissä ei sitten ollut isää.
Tietoisesti tuota tuskin tehtiin.
Meillä kun nämä nykyiset 6 ja 7 v aikoinana leikkivät kotia niin pääsääntöisesti se vanhempi pojanpoika kanteli ja hoiti vauvaa (imettikin) ja vuotta nuorempi tyttäreni sitten suojeli "pikkuperhettään" örkeiltä yms. valomiekka kädessään.
Jäin miettimään, että millaistakohan noi ap:n lasten "kotileikki" on ?
Jos 4 v ryystää kaljaa ja 6 v keikistelee korsetissa ja steippareissa jne, niin ehkä asiaan todellakin syytä puuttua?
Ei ole provo.
Anteeksi kirjoitusvirheet.
Miten oikeesti kerron että tollaiset kotileikit on kielletty?