Mieluisin/epämieluisin Joululahjasi??

  • Viestiketjun aloittaja minäminäminä
  • Ensimmäinen viesti
paskoja juttuja
Alkuperäinen kirjoittaja minäminäminä:
Ihan mielenkiinnosta kysyisin että mikä oli tänä jouluna mieluisin lahjasi ja mikä taas vähemmän mieluinen?

Itse tykkäsin laadukkaista korvakoruista mutta sisustusjutut (joulukoristeet ja unikkojutut) eivät erityisesti sytyttäneet..
Mä sain vaan suklaata ja karkkii ja en haluis niitä ollenkaan.
 
Nyyh
Alkuperäinen kirjoittaja Kapteeni Jack Sparrow:
mä en saanut kun dödön.. |O
siis vain ja ainoastaan.. :ashamed:
Onhan meitä muitakin lahjkattomia.
"Kiva" jokavuosi kuunnella mitä toiset saa, kun itse ei saa koskaan mitään. ja synttäritkin meni täskuus samaa rataa.
 
Lahjakortti kampaajalle oli ehdottomasti mieluisin. Ja kaikki hemmottelutuotteet myös. Huonoja en saanu, paitsi ton 900 gramman konvehtirasian, jota nyt sit syötetään kuukaus eteenpäin kaikille, jotka meille eksyy :D.
 
mieluisin taitaa olla tuo spinning pyörä mutta senkin ostin tavallaan itse.
ollaan miehen kanssa päätetty ettei osteta toisilleen mitään niin sitten ostetaam itsellemme mitä tarvitaan tai jotain yhteistä. kyllä silti tuli jotain pientä miehelle ostettua.
namia ois voinut tulla ehkä vähemmän kun satun syömään ne kaik. ei ne tuolla kaapissa pysy :headwall:
 
Naapurin mies
Kaksi parasta tämän vuoden lahjaa olivat ne hetket kun kumpikin poikani saapui joululomalle kotiin. Seuraavaksi paras oli naapurista saamani kilon baklava-laatikko; se on jo ainakin puoleksi tyhjentynyt :)
 
rapu
Mieluisin ehkä Marimekon retropaita (tosin se pitää käydä vaihtamassa isompaan kokoon, mutta ei iso vaiva)
epämieluisinta ei ollut, mutta kivituikkuja en myöskään tarvitse mitä tuli 2kpl.....eikä tuo sherk 3 mikään meidän juttukaan ole....no ehkä lapsi katsoo sitten kun siitä jotain ymmärtää.
 

Yhteistyössä