V
vierailija
Vieras
Olie naimisissa oleva mies parhaassa viriilissä iässä.
Olen monesti pannut vaimoni siskoa joka on myös naimisissa.
sievä ja pirteä kuin mikä ja ne sievät pienet tissit.
Useimmiten kun oli tilaisuus, milloin metsässä, puolukkareissuilla meillä oli tapana että kaksi kertaa rajusti pohjaan asti ja sitten kumi päälle.
olihan se hyvin kiihottavaa kun kaikki tapahtui salaa.
Erään kerran kun olimme metsässä kävelemässä aloimme panemaan niinkuin ennenki, kaksi kertaa pohjaan.
Sitten aivan arvaamatta hän kietoi jalkansa minun jalkojeni ympärille.
'Anna mennä vaan , nyt haluan mällit sisään. Kysyin , voidaanko me, Kyllä nyt voidaan sillä olen raskaana.
no sitten pannaan sielujen kylläisyyteen asti ja niin tehtiin.
Huomasin hänen rintojena kasvaneen ja se oli kiihottavaa.
kun lopetimme panon katsoin hänen nättiä pillua josta valui mälloä pitkin haarojen väliä..
Tämän panon jälkeen aina paljaalla loppuvaiheessa takaapäin ja samalla sormeilin hänelle otgasmin..
sitten tuli pitkä tauko meidän panoihin.
Kunnes myöhemmin taas jatkoimme ihania panoja. LOPPU.
Olen monesti pannut vaimoni siskoa joka on myös naimisissa.
sievä ja pirteä kuin mikä ja ne sievät pienet tissit.
Useimmiten kun oli tilaisuus, milloin metsässä, puolukkareissuilla meillä oli tapana että kaksi kertaa rajusti pohjaan asti ja sitten kumi päälle.
olihan se hyvin kiihottavaa kun kaikki tapahtui salaa.
Erään kerran kun olimme metsässä kävelemässä aloimme panemaan niinkuin ennenki, kaksi kertaa pohjaan.
Sitten aivan arvaamatta hän kietoi jalkansa minun jalkojeni ympärille.
'Anna mennä vaan , nyt haluan mällit sisään. Kysyin , voidaanko me, Kyllä nyt voidaan sillä olen raskaana.
no sitten pannaan sielujen kylläisyyteen asti ja niin tehtiin.
Huomasin hänen rintojena kasvaneen ja se oli kiihottavaa.
kun lopetimme panon katsoin hänen nättiä pillua josta valui mälloä pitkin haarojen väliä..
Tämän panon jälkeen aina paljaalla loppuvaiheessa takaapäin ja samalla sormeilin hänelle otgasmin..
sitten tuli pitkä tauko meidän panoihin.
Kunnes myöhemmin taas jatkoimme ihania panoja. LOPPU.