Mielleyhtymiä automerkeistä ja niiden omistajista:)

Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Entäs me Voyager tila-autolla ajelijat? :D
Meitä mammojahan ratissa usein näkee
Minä kotiäiti ajan voyagerilla :D
Oikeesti auto on tietty miehen maksama ja omistama, mutta sillä tää revohka kulkee. Lattiat täynnä kaiken maailman roskia, vaattaeita, kenkiä ym. :ashamed:

Bensaa vie ja tankkaus osuu aina isännälle.. sattumaako? :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ephemera:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnsku:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Entäs mersuista?! :D
Jotenkin ehkä edelleen sellainen mielikuva ekana, että on varallisuutta. Usein ajaa keski-ikäinen mies ja puku päällä. Jos ei päällä niin roikkuu henkarissa siellä takana :D

Jostain syystä ne pakettimersua ajavat on mun mieleen :D tai en tajuu edes miksi mä niitä vahtaan :LOL:
Purh.. Tutulla yli 100 000? mersu (citymaasturi), ja se pukeutuu tyyliin verkkareihin. No ei ihan, mut melkeen, sellaset perussiistit vaatteet, mutta ei mitään "rikkaan miehen" kuteita.. :D
Appiukko nousee autosta hyvin usein kuluneissa collegehousuissa, parikytvuotta vanhassa verkkatakissa ja polveen asti ulottuvissa nokian saappaissa :LOL:


Mut hei kyllä se ainakin kerta viikkoon pukeutuu ihan siististi, kun käy kaupassa :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Minulla loppui kiire siihen, kun Mersu hankittiin. Ihana vahva 3l turbokone hyrrään "johtotähden" alla ja ajo on nautinto. Kun on persauksen alla tarpeeksi voimaa, ei sitä tarvitse yrittää todistella muille revittelemällä:D
Nimenomaan näin.
Ja samalla löytyikin syy volvo-kuskien näyttämisenhalulle :xmas:
:LOL:
 
oi
Mersulaiset ei käytä vilkkua, omistavat koko tienoon. Vanhat mersut on romaniauto. Bemarikuskit on muuten vaan juppeja ja ököjä.
Toyotakuskit on ulkomaalaisia, naisia tai muuten vain tavis-kiva-leppoisia ihmisiä jotka useimmiten ovat tyytyväisiä vähempäänkin.
Saabi on pappojen auto, mutta maineestaan huolimatta uskollisia merkilleen ja kunnollista väkeä.
Mitsubishistä tulee mieleen entisajan autokoulut, en tiiä miksi.
No entäs se parjattu Volvo! Tuntuu et kaikki jotka haluu vähän olla hyviä jossain, ni oltava volvo. Mutta silti se on vain siksi että kaikilla muillaki on ni onhan se olevinaan hyvä? Ei osata ajatella ite eikä poiketa massasta. Volvokuskit haluu auton joka kestää ja jossa on tehoo, silti eivät saa sitä liikkeelle risteyksessä. Massa-auto.
 
Alkuperäinen kirjoittaja oi:
Mersulaiset ei käytä vilkkua, omistavat koko tienoon. Vanhat mersut on romaniauto. Bemarikuskit on muuten vaan juppeja ja ököjä.
Toyotakuskit on ulkomaalaisia, naisia tai muuten vain tavis-kiva-leppoisia ihmisiä jotka useimmiten ovat tyytyväisiä vähempäänkin.
Saabi on pappojen auto, mutta maineestaan huolimatta uskollisia merkilleen ja kunnollista väkeä.
Mitsubishistä tulee mieleen entisajan autokoulut, en tiiä miksi.
No entäs se parjattu Volvo! Tuntuu et kaikki jotka haluu vähän olla hyviä jossain, ni oltava volvo. Mutta silti se on vain siksi että kaikilla muillaki on ni onhan se olevinaan hyvä? Ei osata ajatella ite eikä poiketa massasta. Volvokuskit haluu auton joka kestää ja jossa on tehoo, silti eivät saa sitä liikkeelle risteyksessä. Massa-auto.
Saabi-juttu on mun mielestä noin :D
 

Yhteistyössä