Meinasin just sanoo, että farmarivolvoilla on aina kiireAlkuperäinen kirjoittaja feger:Audisteilla, bemaristeilla ja volkkaristeilla on aina kiire johki
ei mun mies ainakaanAlkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:Jenkkikuskit on komeita
farkkuvolvo ostetaankin nykyään heti kun seurustellaan vähänkin vakavammin eli nuoria kolleja kuskinaAlkuperäinen kirjoittaja Onnsku:Meinasin just sanoo, että farmarivolvoilla on aina kiireAlkuperäinen kirjoittaja feger:Audisteilla, bemaristeilla ja volkkaristeilla on aina kiire johki
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:farkkuvolvo ostetaankin nykyään heti kun seurustellaan vähänkin vakavammin eli nuoria kolleja kuskinaAlkuperäinen kirjoittaja Onnsku:Meinasin just sanoo, että farmarivolvoilla on aina kiireAlkuperäinen kirjoittaja feger:Audisteilla, bemaristeilla ja volkkaristeilla on aina kiire johki
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:farkkuvolvo ostetaankin nykyään heti kun seurustellaan vähänkin vakavammin eli nuoria kolleja kuskina [/qAlkuperäinen kirjoittaja Onnsku:Meinasin just sanoo, että farmarivolvoilla on aina kiireAlkuperäinen kirjoittaja feger:Audisteilla, bemaristeilla ja volkkaristeilla on aina kiire johki
Ääääh, äläs nyt. Minä ajoin vuosia 740 farkulla 5 lapsen kans....
Nyt hipsutellaan Previalla
Meilläkin muutti äskettain naapuriin nuoripari, jolla on farkku-Volvo. Vielä tummanvihreä, joka on aika klassinen väri niissäAlkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:farkkuvolvo ostetaankin nykyään heti kun seurustellaan vähänkin vakavammin eli nuoria kolleja kuskinaAlkuperäinen kirjoittaja Onnsku:Meinasin just sanoo, että farmarivolvoilla on aina kiireAlkuperäinen kirjoittaja feger:Audisteilla, bemaristeilla ja volkkaristeilla on aina kiire johki
Siskon kihlattu hommasi äskettäin farkkuVolvon. Parikymppinen kolli.
Aika usein mummoilla on myös Micra ja sit ne ei osaa parkkeeraa sitä vaikka paljon sitä pienempää ei enää löydy =)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Fiatit on aina tien tukkeena ja niitä ajaa poikkeuksetta (iäkkäämpi) nainen.
Jotenkin ehkä edelleen sellainen mielikuva ekana, että on varallisuutta. Usein ajaa keski-ikäinen mies ja puku päällä. Jos ei päällä niin roikkuu henkarissa siellä takanaAlkuperäinen kirjoittaja utelias:Entäs mersuista?!
Oma on ainaskinAlkuperäinen kirjoittaja bbs:ei mun mies ainakaanAlkuperäinen kirjoittaja NeitiPikkuInkkuli:Jenkkikuskit on komeita
No ainakin vähän vanhemmat mallit on romaneilla.Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Entäs mersuista?!
Eikö Fordista ole mitään sanottavaa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kertokaas millainen on Ford-kuski kuten minä
Tai mun isällä, joka ei ole romani mutta on usein saanut kuulla vanhoista Mersuistaan..Alkuperäinen kirjoittaja feger:No ainakin vähän vanhemmat mallit on romaneilla.Alkuperäinen kirjoittaja utelias:Entäs mersuista?!
No me sitten miehen kanssa ajasta pahasti jäljessä,jos se olisi pitänyt seurustelun alkuaikoina ostaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:farkkuvolvo ostetaankin nykyään heti kun seurustellaan vähänkin vakavammin eli nuoria kolleja kuskinaAlkuperäinen kirjoittaja Onnsku:Meinasin just sanoo, että farmarivolvoilla on aina kiireAlkuperäinen kirjoittaja feger:Audisteilla, bemaristeilla ja volkkaristeilla on aina kiire johki
Mulla tulee mieleen se, että silloin kun itse sai kortin niin kaikilla oli "eskortti". Ja mitä enemmän oli "cosworttii" tai muuta powerii niin sitä kovempi jätkä oliAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Eikö Fordista ole mitään sanottavaa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kertokaas millainen on Ford-kuski kuten minä