Mielipiteitä tästä rintapumpusta?

Minä kahta eri rintapumppua testanneena voin omalta kohdaltani kertoa että parhaiten ja tehokkaimmin onnistui käsin lypsy, ja onnistui molemmista yhtä aikaa. Yleensä roiskusi niin, että ei juurikaan käsityöskentelyä loppujen lopuksi tarvinnut. Kai se on lämpimillä käsillä luonnollisinta.
 
vieras
Mulla tuo pumppu oli tosi kovassa käytössä ja kyllä tykkäsin. Itse aika huonosti kylläkin pumpulle heruin, mutta oli tuo kyllä pelastus rintatulehduksiin ja ylitäysiin rintoihin.
Helppo purkaa, putsata ja kasata uudelleen.
Aika kallis tuo minusta on. Ostin omani käytettynä Huutonetistä.
Suosittelen.
 
Hyvä pumppu
Minulla ollut tuo nyt "puolellatoista" lapsella, ensimmäisen puoli vuotta kidutin itseäni Ainun "vetopumpulla". Lainasin Aventia myös kaverilleni (jonka tuo Ainu oli) ja hänkin osti sitten seuraavalle uuden pumpun.

Hyvää siinä on myös se, että pullot käyvät tuttipulloista ja osia saa ostaa lisää aina taikamukeihin/nokkamukinokiin saakka. Eli jos ostaa tuon pumpun, niin ainakaan alkuun ei tarvitse ostaa enempää tuttipullojakaan.

Venttiilit aikaa myöten kuluvat, mutta niitäkin saa uusia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä pumppu:
Minulla ollut tuo nyt "puolellatoista" lapsella, ensimmäisen puoli vuotta kidutin itseäni Ainun "vetopumpulla". Lainasin Aventia myös kaverilleni (jonka tuo Ainu oli) ja hänkin osti sitten seuraavalle uuden pumpun.

Hyvää siinä on myös se, että pullot käyvät tuttipulloista ja osia saa ostaa lisää aina taikamukeihin/nokkamukinokiin saakka. Eli jos ostaa tuon pumpun, niin ainakaan alkuun ei tarvitse ostaa enempää tuttipullojakaan.

Venttiilit aikaa myöten kuluvat, mutta niitäkin saa uusia.
No mulla on just se ainun vetopumppu ja se on tosi huono!! Siksi olen nyt ostamassa uudelle tulokkaalle uuden pumpun.
 

Yhteistyössä