Mielipiteitä Sievisen Susannasta -KUVA-

• Viestiketjun aloittaja tavis
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Ihan järkky kuva siitä, mistä ootkin löytänyt? :eek:

Ei ihan 20 korvilla enää... :D
No juu ihmiset vanhenee! Ja miks ihmeessä aina pitäs näyttää kakskymppiseltä |O Ihmeellistä tämä ulkonäön arvostelu :eek:

No hei, oikeasti... Vanheta voi nätistikin, ainakin meidän suvussa on ollut tapana, ja mun ystävilläkin jotka ton naisen kanssa saman ikäisiä. :D Toi on oikeasti ihan järkky kuva.
Kaikki ei vanhene nätisti, perimälleen kun ei mitään voi. Ja puhun nyt ihan itsestäni.;) Mutta elämäntavoilla voi toki vaikuttaa. Siis jos puhutaan ulkoisista seikoista.

näyttää hikukan juoneelta... Ei nyt ruma, mutta ei kaunotarkaan... Tosin kuva on otettu sellasesta kulmasta että kaikki ihovirheet näkyy ja itsekkin melko hirviöltä näyttäisin... Mutta ei tuo Susanna muutenkaan ole sen näköinen mitä sanoisin kauniiksi... Ihan noku :)

PahaSilmä
Ihan kaunis nainen. Aika tavallisen näköinen iho. Olen ollut ihostani viime aikoina ahdistunut. En ole enää, sillä minulla on vain muutama satunnainen näppylä.

Susannalla on minun mielestä kyllä hyvin kauniit silmät ja mehukkaat huulet. Minun huulet on ton ikäsenä varmaan jo menneet viivaksi.

Harmi
Alkuperäinen kirjoittaja Soluttautuja:
Ihan järkky kuva siitä, mistä ootkin löytänyt? :eek:

Ei ihan 20 korvilla enää... :D
No juu ihmiset vanhenee! Ja miks ihmeessä aina pitäs näyttää kakskymppiseltä |O Ihmeellistä tämä ulkonäön arvostelu :eek:

No hei, oikeasti... Vanheta voi nätistikin, ainakin meidän suvussa on ollut tapana, ja mun ystävilläkin jotka ton naisen kanssa saman ikäisiä. :D Toi on oikeasti ihan järkky kuva.

Aha, nyt meni sulta Nasu viimeisetkin pisteet. Olet siis ääliö =(

annanyymi
Alkuperäinen kirjoittaja tässä vähemmän meikkiä:
Miten niin vähemmän? On tuossa läjä meikkiä. Kenestä tahansa saa noita surkean näköisiä kuvia, ainakin musta! Toivottavasti en oo ainut!

Susanna on ihan ok näköinen, jos sitä pitää täällä haukkua, ihmettelen vaan mitä teillä päässä liikkuu... Huono itsetunto? Mitä sitten sanoisitte jostain oikeasti rumasta?

Yhteistyössä