mielipiteitä.. opiskelu, lapset, nuori ikä...

  • Viestiketjun aloittaja noona harmaana
  • Ensimmäinen viesti
noona harmaana
olen siis 20v nuori nainen. oon jo melko pitkään, sanotaanko pari vuotta, unelmoinut tosissaan omasta lapsesta. en vaan tiedä mitä tehdä sit kuitenkaan. oon opiskellu nyt kätilöks kohta 1,5v. koulua olisi siis jäljellä hieman reipas kolme vuotta. oma lapsi olis unelmien täyttymys. tiedän että olen vielä nuori ja ehdin myöhmminkin, mutta en tiedä haluanko enää odottaa. ollaan poikaystävän kanssa seurusteltu pari kolme vuotta ja vakaalla pohjalla mennään. rakastamme toisiamme ja tulevaisuudesta ollaan puhuttu paljon. "mieheni" on mua kome vuotta vanhempi. hänkin on jo pitkään toivonut lasta.. hänellä vakituinen ammatti ja omistusasunnossa asustellaan. tukea saatais kyllä varmasti kummankin vanhemmilta paljon ja molemmilla meistä on kolme sisarusta, jotka myöskin varmasti auttaisivat tarvittaessa.

kertokaa nyt siis oi viisat palstamammat mitä kannattaisi tehdä? onko muita ollu samassa tilanteessa ja päätynyt mihin ratkaisuun? odottaako nyt sitten vaan vielä vai yrittää jos se lapsen saanti onnistuis? sekään kun ei ole niin varmaa että tärppäiskö sitten kuitenkaan..
 
ö
sinuna opiskelisin ensin ja hankkisin työn. sitten lapsi/lapsia. ota huomioon että sun pitää pystyä elättämään ne myös omilla tuloillas, jos miehen tulot jää jostain syystä pois.
 
ole rohkea :)
Alkuperäinen kirjoittaja ö :
sinuna opiskelisin ensin ja hankkisin työn. sitten lapsi/lapsia. ota huomioon että sun pitää pystyä elättämään ne myös omilla tuloillas, jos miehen tulot jää jostain syystä pois.
Älä ajattele moisia. Jos lähdet tälle linjalle niin et ole koskaan valmis!!
 
juu
samaa mieltä kuin tuossa edellinen..eli mikäs kiire sulla on? itse oon tehnyt lapset myöehmmällä iällä ja silti neljä tervettä lasta saanut aikaan. ja sitä ennen ehdin rauhassa opiskella, tehdä töitä ja nähdä elämää. enkä todellakaan kadu että ehdin nähdä ja tehdä muutakin!=)
 

Yhteistyössä