Mielipiteitä nimestä Lwaxana!

• Viestiketjun aloittaja Delfiinihyppy
  • Ensimmäinen viesti
Delfiinihyppy
Tekee kamalasti mieli laittaa nimeksi tytölle Lwaxana, mutta onko liian outo? Lausutaan siis suunnilleen "Luaksaana". Mielestäni aivan ihana nimi... Luaxana Linnea olisi tytölle tulossa nimeksi, jos tuohon päädytään... Mielipiteitä?

Ihan makee, mutta paha tästä on lopullistamielipidettä sanoa . En ole ikinä kuullut moisesta nimestä. Tulee mieleen Aksana joka on aika yleinen venäläinen naisennimi. Ainakin erikoinen tuo Lwaxana on , mutta nyt tulikin mieleen joku autovaha tms. :ashamed: Älä suutu, itse kysyit enkä vastaa ilkeillessäni vaan ihan ohikulkijana galluppiin.

huoh
ei, ei, ei!!! minä kun joudun aina selittelemään erikoista sukunimeä, niin en suosittele antamaan nimeä, jota joutuu joka paikassa tavaamaan! Jos sukunimikin on joku Virtanen niin voi olla jo liian erikoisuuden tavoittelua!

Hanna
No ethän sä osaa itekään kirjottaa sitä nimeä. Yritä nyt ekana muistaa onko se Lwaxana vai Luaxana.
Toisekseen, jos lapsen isä ei ole afrikkalainen niin ei tuu menemään läpi tuo nimi.
Kolmanneksi: mieti nyt vähän sentään lastasikin, kivaa varmaan kantaa tuollaista nimihirviötä, mitä kukaan ei osaa lausua tai kirjottaa.
Pian tietty kuullaan selitys siitä, miten lapsi on mokulapsi ja te ette edes asu Suomessa.

Ap
Alkuperäinen kirjoittaja Hanna:
No ethän sä osaa itekään kirjottaa sitä nimeä. Yritä nyt ekana muistaa onko se Lwaxana vai Luaxana.
Toisekseen, jos lapsen isä ei ole afrikkalainen niin ei tuu menemään läpi tuo nimi.
Kolmanneksi: mieti nyt vähän sentään lastasikin, kivaa varmaan kantaa tuollaista nimihirviötä, mitä kukaan ei osaa lausua tai kirjottaa.
Pian tietty kuullaan selitys siitä, miten lapsi on mokulapsi ja te ette edes asu Suomessa.
Se ei ole afrikkalainen nimi ollenkaan. Ja sinä taidatkin olla niitä ihmisiä jotka saa jotain kieroutunutta mielihyvää siitä että ovat tuntemattomille ilkeitä netissä. On se ikävää, että pitää tuolla lailla pönkittää omaa, huonoa itsetuntoa. Olen pahoillani että sinä olet niin kovin onneton omassa elämässäsi. Toivottavasti voit vähän paremmin nyt kun pääsit ilkeilemään minulle.

somebody
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Se ei ole afrikkalainen nimi ollenkaan. Ja sinä taidatkin olla niitä ihmisiä jotka saa jotain kieroutunutta mielihyvää siitä että ovat tuntemattomille ilkeitä netissä. On se ikävää, että pitää tuolla lailla pönkittää omaa, huonoa itsetuntoa. Olen pahoillani että sinä olet niin kovin onneton omassa elämässäsi. Toivottavasti voit vähän paremmin nyt kun pääsit ilkeilemään minulle.
AP! Älä pyydä mielipiteitä jos et kestä niitä.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja somebody:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
AP! Älä pyydä mielipiteitä jos et kestä niitä.
Minä pyysin mielipidettä NIMESTÄ, en kommentteja kirjoitustaidoistani, lapseni isästä, taidoistani vanhempana, lapsen siittämistilaisuudesta, kotimaastani tai mistään muustakaan henkilökohtaisesta. Lukutaidossa parantamisen varaa?

Eikös tuo nimi oo STAR TREKISTÄ? :LOL:
Erikoiset nimet on meidänkin lapsilla, mutta sentään sellaiset jotka suomalaisetkin osaa lausua ja kirjoittaa oikein. Paitsi joskus kuulee virheellisiä versioita sukunimestä, mutta sitähän me ei olla itse voitu valita (paitsi mä) .

ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kieltämättä tulee laksatiivit mieleen, mutta mutta... onko miehesi ulkomaalainen? onko sukunimi ulkomaalainen ettei mikään virtanen? sitten voisi käydäkin :D
Laksatiivit. No en sitä mielleyhtymää ihan tavoitellut... Isä on ihan suomalainen, sukunimi vähän harvinaisempi, ruotsinkielinen, mutta ei mikään "sson"-loppuinen.

Yhteistyössä