Mielipiteitä kirjeeseen naapurille

Kyllä mä kuiten hankkisin siihen sen uuden aidan ja sanoisin etten sitä grillikatostakaan kiitos vain tarvitse :D Ja kyllä mä tahtoisin omalla pihallani olla rauhassa, niin ettei sinne naapurit suoraan näe.

Varmaan TODELLA rasittava naapuri. Ei käy kateeksi :D
 
meilläkin leikataan tänä kesänä tapille
Alkuperäinen kirjoittaja Molleri:
Kyllä mä kuiten hankkisin siihen sen uuden aidan ja sanoisin etten sitä grillikatostakaan kiitos vain tarvitse :D Ja kyllä mä tahtoisin omalla pihallani olla rauhassa, niin ettei sinne naapurit suoraan näe.

Varmaan TODELLA rasittava naapuri. Ei käy kateeksi :D
No minä tunnustaudun niin kovapintaiseksi että minun puolestani saisi hullu naapuri vaikka päivät seistä näkötornissa kiikaroimassa meidän pihalle päin kunhan vain pitää turpansa kiinni eikä jalallaan astu meidän puolelle! Mutta mulkata saa niin paljon kuin sielu sietää, se ei haittaisi. Jos ei ole jännempää katsottavaa kuin naapurin pihapuuhat niin onpa tylsä elämä naapurilla!
 
vieras
Joku ratkaisuhan sen aidan kanssa teidän on tehtävä jossain vaiheessa, ei se pelkällä siistimisellä ole kauaa enää ilonanne, eli antaisin naapurin lyhentää sen ja kattosin alkaako kasvuun, jos ei niin koko aita uusiksi.
Grillikatoksen kanssa ehdottomasti ulkopuolinen korjaaja, sitä mäkätystä on luvassa jos itse sen korjaatte. Minen kanssa huolis koko grillikatosta yhteisenä tommosen naapurin kanssa, varmaan ehottaisin, että se pistettäis matalaksi ja rakentaisin oman omalle tontille.
 
vieras
Kauan olette siinä asuneet? En ymmärrä tuota grillikatosta. Sekö on tehty siihen yhteiseksi? Eikö jokainen kuitenkin siitä saa päättää, haluaako sitä enää pitää siinä ja jos se on vielä kummankin tontilla. Katos pois vain ja tehköön/korjatkoon itse omalle tontille sen katoksen.Ei sitten tarvitse napista. Tälläisestä naapurista saa jatkossakin ainaisen riesan, keksii milloin mitäkin... koska on leikattu nurmikko väärin, onko lumet luotu pihalta, postilaatikko ei sovi ympäristöön ja varmasti kaikkea keksitään, ettei vain olla mukavia :/
 
Siis tää ei menny hyvin. Kävin grillikatokseen laittamassa lapun ja hupsista, naapuri olikin meidän pihalla. Alko repimään grillikatoksen verkkoaitaa ja vieressä olevaa lauta-aitaa. Koska meidän polkupyörä on grillikatoksessa ja se ei saa olla siellä-vaikka omaansa siellä pitääkin.
Miä sanoin sille, että ulos meidän tontilta-ei uskonut. Sanoin soittavani poliisit ja sit lähti. Tein juuri sit rikosilmoituksen kotirauhan häirinnästä. Jäi vaas huomaamatta, että tuon kahakan seurauksena verkkoaita taittui ja polkupyörän satula sit kärsi kanssa...
 
oma aita omalle puolen tonttia
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Siis tää ei menny hyvin. Kävin grillikatokseen laittamassa lapun ja hupsista, naapuri olikin meidän pihalla. Alko repimään grillikatoksen verkkoaitaa ja vieressä olevaa lauta-aitaa. Koska meidän polkupyörä on grillikatoksessa ja se ei saa olla siellä-vaikka omaansa siellä pitääkin.
Miä sanoin sille, että ulos meidän tontilta-ei uskonut. Sanoin soittavani poliisit ja sit lähti. Tein juuri sit rikosilmoituksen kotirauhan häirinnästä. Jäi vaas huomaamatta, että tuon kahakan seurauksena verkkoaita taittui ja polkupyörän satula sit kärsi kanssa...
Leikatkoot aitansa miten haluu.Itse rakentaisin sen aidan viereen omalle puolelle lauta-aidan,kolmmetrisen.Purkaisin omalta puolelta sen grillikatoksen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no just joo. miten se edellinen asukas on tullut sen kanssa toimeen, kun yhteisen katoksenkin ovat pykänneet?
Nuo katokset on rakennettu silloin, kun talot on tehty.
Ja edelliselle naapurille oli vissiin hommannut lähestymiskiellon, haukku sen ihan lyttyyn kun tähän muutettiin
 
vieras
Siis se aita on sen naapurin aikoinaan ostama? Ja sä ehdotat että se pitäis poistaa ja rakentaa teille mieluisampi aita jonka kuluista naapuri maksaisi puolet? Tosi reilu peli :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis se aita on sen naapurin aikoinaan ostama? Ja sä ehdotat että se pitäis poistaa ja rakentaa teille mieluisampi aita jonka kuluista naapuri maksaisi puolet? Tosi reilu peli :)
Siis sitä ei kukaan tiedä, kuka sen aidan siihen on istuttanut. Ilmeisesti samassa yhteydessä, kun nää talot on rakennettu

Se aita on puoliks meidän tontilla. Piste
Ja jos se sitä nyt alkaa sahaamaan, niin poliisi käski, et sinne pitää soittaa samointein
 
vieras
Siis mikset sä vois antaa siistiä sen aidan? Oikeesti, ei ketään kiinnosta teidän pihallaolonne niin paljoa että sitä pitäisi oikein kytätä. Jos susta tuntuu että sua tuijotetaan, pystytä seinämät oleskelupaikkas ympärille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis mikset sä vois antaa siistiä sen aidan? Oikeesti, ei ketään kiinnosta teidän pihallaolonne niin paljoa että sitä pitäisi oikein kytätä. Jos susta tuntuu että sua tuijotetaan, pystytä seinämät oleskelupaikkas ympärille.
Kun voi sen siistiä, mut ei leikata matalaks. Ja kuule, se kyttää
Aina, kokoajan. Vanha ihminen, ei muuta tekemistä
Ja aina pitäisi jutella sen kaa ja kuunnella, mitä taas ollaan tehty väärin. Ja tietysti rakastaa juoruta kaiken
Kyllä tän jälkeen joku aita ilmestyy

Mut olishan tuo aikuinen ihminen (n.75-vee mummo)voinut edes lukea sen lapun, kun miä sovintoa yritin,eikä kieltäytyä ja sitten alkaa meuhkaamaan
 
nono
meillä on vastaava tapaus naapurin naapurina. Onneksi tuo oma naapuri on tosi kiva, ollaan kavereita. ei kumpikaan nipoteta turhasta. mutta se naapurin naapuri on aina niska punaisena milloin mistäkin asiasta. milloin on lumet kolattu väärään kohtaan ja milloin mikäkin on väärin. uhkailee myös poliisilla..

Muistakaa aina käydä tarkistamassa myös se naapuri, ennen talon ostopäätöstä. :D
 

Yhteistyössä