Mielipiteitä Briot vai Emmaljungat?

Hello.

Toivoisin teiltä mielipiteitä, kokemuksia yms. Brion kombi ja Emmaljungan cerox yhdistelmä rattaista :wave: .

Oletteko olleet tyytyväisiä ja mistä antaisitte risuja?

Olen harkitsemassa jompia kumpia mutta päätös on vaikea. Brion uusista kuoseista en oikein innostunut...

Kiitos kaikille jotka vastasitte!!

 
Brion kombeille annan ääneni :D

Meillä on siis kyseiset vaunut ja ollaan niihin oltu erittäin tyytyväisiä. Vaunut on kevyet työntää vaikka ovatkin aika isot ja niihin lapsi kyllä mahtuu pitkään. Meillä on vuoden 2007 kuosit ja niitäkin on vielä myytävänä monissa paikoissa, jopa vuoden 2006 kuoseja on. Itse en ainakaan tykkää 2008 tikkikankaista.
Ainoana miinuksena tulee mieleen vaunujen iso koko kokoontaitettuna, mutta jos ostaa compact-rungolla, niin sittenhän ne menee pienempään kasaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ryökäle:
Brion kombeille annan ääneni :D

Meillä on siis kyseiset vaunut ja ollaan niihin oltu erittäin tyytyväisiä. Vaunut on kevyet työntää vaikka ovatkin aika isot ja niihin lapsi kyllä mahtuu pitkään. Meillä on vuoden 2007 kuosit ja niitäkin on vielä myytävänä monissa paikoissa, jopa vuoden 2006 kuoseja on. Itse en ainakaan tykkää 2008 tikkikankaista.
Ainoana miinuksena tulee mieleen vaunujen iso koko kokoontaitettuna, mutta jos ostaa compact-rungolla, niin sittenhän ne menee pienempään kasaan.


Kiitos vastauksesta.
Juu minäkän en pidä näistä 2008 tikkikankaista B). Tarviikin kysellä jos niitä sais vanhoilla kuoseilla koska ne olivat ihan kivoja.
 
Bion Kombit saa kannatusta täältäkin, tosin 2007 kuosi on meilläkin. On kätevät kun voi käyttää koplalla ja ilman. Ensimmäiset kuukaudet tyttö nukkui parvekkeella pelkässä kopassa, kun vaunut jätettiin alakertaan.
Miinuksena iso koko ja painavat, mutta normaalikokoinen saa ne kyllä nostettua autoon ihan helposti. Mutta mahtuupa nukkumaan pitkää noissa vaunuissa, tuttavan lähes kaksivuotian nukkuu päikkäreitä Kombeissa.
 
Minusta noita kahta ei voi verrata keskenään. Noista kuitenkin ehdottomasti ottaisin Ceroxit, Briot ei ole minun makuun.

Teutonian Mistraleja voit verrata Ceroxeihin, Mistralit ovat pieneen tiilaan menevät, ketterät, matkarattaita ei tarvita ja pehmeässä kantokopassa meillä nukuttiin 10 kk ja rattaissa mahtuu nukkumaan pitkään, jos on tarvis.
 
Otan kantaa vain siihen, kummat itse ottaisin, Briot vai Emmaljungat ja ottaisin ehdottomasti Briot.
Yksi syy siihen on se, että Brioissa työntöaisan ja kopan / tavarakorin välinen tila on jostain syystä jollain tapaa isompi kuin Emmaljungissa. Emmaljungissa, vaikka miten on säädettävä aisa, potkin tavarakoria, Brioissa en tätä ominaisuutta saa vaikka miten yritän, ja aisa on kiinteä. Olen kuitenkin keskimittainan nainen, en mikään honkkelikoiopi. Mies on pitkäraajainen ja sanoi, että "entisessä elämässä" joutui korjaamaan Emmaljungien tavarakorin (metallinen) uudelleen paikoilleen, koska potki sen irti harppoessaan ja loppujen lopuksi työnsi rattaita sivulla, ei edessä.
Näin minäkin tein, kun vanhemmalle muksulle oli Emmaljungan perusvaunut.

Kakkosrattaina on nyt vanhat Briot.
Ykkösenä on Teutoniat. Matkarattaiksi vaihdoin noiden vanhjojen mutta toimivien, ehjien Brion tilalle I'coot.

Briot ovat muutenkin ulkonäöltään ja ominaisuuksiltaan minun makuuni. Emmaljungia tulee sitä paitsi joka käänteessä vastaan :whistle: "Kaikilla" on emmaljungat.

 
Brio novia kannatetaan täällä :wave: Melko samanlaiset kuin nuo kombit eivät hirveästi eroa. Eroja minun mielestäni useimpiin emmaljungiin on se että ovat kuitenkin pienemmät mutta tilavat,tälläkin hetkellä käytössä 2,6v pojalla ja mahtuu vielä piiitkään. Onhan niitä eroja tietty muitakin,mutta ei ole kokemusta emmaljungista ja en niitä periaatteen vuoksi edes hanki.
 

Yhteistyössä