No minun lapsellani oli kiire tähän maailmaan ja tuli niin paljon ennen aikojaan, että emme olleet ostaneet tuollaista pikkutavaraa paljoakaan.
Sänky ja hoitopöytä oli ostettuna ja muutamia vaatteita tuli osteltua raskausaikana kun olivat niin söpöjä.
Lastenhuone oli vielä keskeneräinen. Puuttui kattopaneelit ja tapetti seinästä.
Ajateltiin remontoida se valmiiksi ennen vauvan tuloa.
Sitten kun vauva syntyi. Mies oli kanssani sairaalassa koko sen ajan mitä sai olla. Sitten kun hän lähti, tein ostoslistaa ja hän hankki vaipat ja tuttipullot ja vaatteita iltaisin kun lähti sairaalasta kotiin päin. Viikko oltiin siellä vauvan kanssa ja siinä ajassa oli hommattu kaikki tarpeellinen vauvaa varten siihen mennessä kun kotiuduin.
Vauva syntyi keväällä ja remontin teimme sitten kesällä vlmiiksi kun vauvan sai pidettyä ulkona ettei tarvinnut remonttipölyn joukossa olla.
Mitä hoitamiseen tulee. Olin aivan avuton kun hän syntyi, mutta sairaalassa lastenhoitajat opastivat jo seuraavasta aamusta vaipanvaihdossa, kylvetyksessä, navanputsauksessa jne.
Joten kyllä sinun kaverisi asiat ovat aivan varmasti hienosti.
Jos tykkäät niin voithan vaikka kysyä, että onko hänellä jotain juttua vauvanhoidosta joka on askarruttanut, niin voisit yrittää jos osaisit neuvoa kun olet jo itse lasta hoitanut.