S
Sidney
Vieras
Isäntä on hommaamassa meille tuollaista autoo...joten olisi kiva saaha mielipiteitä tuollaisesta autosta onkohan kellään ollut/ on tällähetkellä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja 26.12.2004 klo 00:26 kinkki kirjoitti:sä sit jaksat tota "HEI IHMISET! HUOMATKAA MINUT! OLEN RIKAS JA MINULLA ON VOLVO!"ja turha luulla, en nimittäin ole kateellinen.
Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2004 klo 16:15 liima kirjoitti:...vai muako sä tarkoitit? No tolla on kyllä paha kerskata...maksoi kokolailla viisisataa euroa ja ovet ei toimi pakkasella ja kohta on volvo-vanhuksella kakskytyks vuotta ikää täynnä... =)
Alkuperäinen kirjoittaja 29.12.2004 klo 13:01 MiisuKisu kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 28.12.2004 klo 16:15 liima kirjoitti:...vai muako sä tarkoitit? No tolla on kyllä paha kerskata...maksoi kokolailla viisisataa euroa ja ovet ei toimi pakkasella ja kohta on volvo-vanhuksella kakskytyks vuotta ikää täynnä... =)
tuskin hän sinua tarkoitti, jos tuota kattia meinaat![]()
itse olen ehdoton opel-fani![]()