M
Mietiskelijätär..
Vieras
Mielipiteitä? Esikoinen siis 2v ja toista lasta kuumeiltu ollaan jo yli vuoden verran suunnilleen. Mutta kauheesti on mietityttänyt että onko se fiksua.. Siis yläaste pohjanen olen, eli mitään ammattia en ole kerinnyt viellä hankkimaan. Koulun keskeytin kun esikoinen syntyi ja nyt olisin jatkamassa koulua syksyllä. Aika paljon on koulua viellä jäljellä, en sitä montaa kuukautta ehtinyt käydä kun jo jäin äitiyslomalle. Raha asiat on ok, eli miehen tuloilla jo pelkästään pärjätään tosi hyvin... Jotenkin oon aina aatellu et ikäero max. 3 vuotta olis ihana,että ei sitten venähdä aivan mahottomaksi.. ja viellä ehtisin saada samaa äippärahaa kun esikoisesta ja sain sitä senaikasten töiden palkkatulojen mukaan ja se oli ihan ok, että huomattavasti pienempää tulisin saamaan jos menee yli sen kolmen ja en ole ehtinyt valmistua ja töissä. Mutta se koulu? Ikää siis 23 v kohta jo :S
Mielipiteitä kaipaisin kauheesti, tätä on pähkäilty jo aivan kauheesti mutta oon niin hankala ihminen etten pysty tekemään näin isoja päätöksiä...
Mielipiteitä kaipaisin kauheesti, tätä on pähkäilty jo aivan kauheesti mutta oon niin hankala ihminen etten pysty tekemään näin isoja päätöksiä...