Mielipiteitä tästä:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kokki(ko)?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kokki(ko)?

Vieras
Elikkäs, ajattelimme mieheni kanssa kutsua äitini ja hänen uusi miesystävänsä(olen nähnyt hänet kerran aikaisemmin) syömään ensi v-loppuna.
Mietin tässä ateriaa ja päädyin tällaiseen:
Uunilohta ja uunissa tehtyjä täytettyjä perunoita(siis perunoiden sisallä on joku maustevoi nokare).

Salaatti

Jälkiruoaksi: jokin suklaajuttu

Mutta nyt apuja:
1) mikä salaatti sopisi kalaruokaan?
2)Mikä jälkiruoka?
3)Ruokajuoma (alkoholiton koska olen itse raskaana,he tulevat kauempaa autolla ja ottavat meidän pojun yökylään)

Saisiko pieniä apuja kasaamaan ateriakokonaisuus loppuun? Ja miltä tämä muuten kuulostaisi?

Kalaruoka on varmasti hyvää ja perunaidea kiva. Ruokajuomaksi vaikka sitruunalla maustettu kivennäisvesi. Salaatissa voisi olla jotain hedelmää ja juustoa (jos mikään juusto nykyisin sopii raskaana oleville ) . Itse en yleensä harrasta suklaisia jälkiruokia, mutta miten olisi suklaamousse marjakastikkeella?

Alkuperäinen kirjoittaja Arew:
Kalaruoka on varmasti hyvää ja perunaidea kiva. Ruokajuomaksi vaikka sitruunalla maustettu kivennäisvesi. Salaatissa voisi olla jotain hedelmää ja juustoa (jos mikään juusto nykyisin sopii raskaana oleville ) . Itse en yleensä harrasta suklaisia jälkiruokia, mutta miten olisi suklaamousse marjakastikkeella?

Juu, voisi olla hyvä..mitäs ehdottaisit muuta jälkiruuaksi. Nyt siis ei ole kyse mistää hienosta illallisesta vaan kunhan tarjotaan ruoka(tietty vähän parempi mitä yleensä syödään)kun tulevat käymään.

Yhteistyössä