Mielipiteitä tästä talosta ja alueesta!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itse en asu Riihimäellä, mutta lähellä ja käyn asioilla Riksussa, lisäksi Riksussa asuu sukulaisia ja ystäviä. Hirsimäki on mielestäni hyvä asuinalue. Lähellä on hyvä päiväkoti ja koulu, ja kaupoille sekä rautatieasemalle lyhyt matka.

Olen myös Helsinkiläinen ja minun mielestä talo on suhteellisen edullinen, mutta ei puhuta nyt hinnasta..Puhutaan tuosta talosta. Kuntotarkastusta ei ole tehty, se on harmi, mutta senhän saa varmasti teettää.

[QUOTE="alkup.";25303526]Olen myös Helsinkiläinen ja minun mielestä talo on suhteellisen edullinen, mutta ei puhuta nyt hinnasta..Puhutaan tuosta talosta. Kuntotarkastusta ei ole tehty, se on harmi, mutta senhän saa varmasti teettää.[/QUOTE]

Kuntotarkastus pitää aina teettää, vaikka sellainen olisikin jo tehty. Puolueettomuuden vuoksi olisi paras jos molemmat osapuolet teettäisivät oman tai tarkastus teetetään molempien läsnäollessa. Ikinä ei saa luottaa siihen myyjän teettämään.

Ensinnäkin: puolueeton kuntotarkastus!!! Toiseksi: rakennettu 53. Mitä remontteja tähän on tehty? Mitä pitää tehdä seuraavan 5v sisään? Hankkikaa tähän puolueettoman asiantuntijan mielipide. Sitten: sähkölämmitys. Paljonko todelliset lämmityskustamnukset ovat olleet vuodessa?

Hirsimäki on kiva alue. Talo kallis ja pieni. Mut sen varmaan itekin huomasitte, kun ootte vertailleet. Ja vinkkinä, älkää antako kauniin pinnan hämätä, se on se perus mikä määrää. Pintoja voi vuosien saatossa muuttaa pikkurahalla(kin), mutta peruskorjauksiin uppoaa rahaa, pohjaratkaisua on hankala muuttaa, laajentaminen on kallista, aikaavievää ja taitoa vaativaa. Jos olette iäkkäämpi lapseton pariskunta, talo voisi olla passeli.

Vertaa esim. etuovesta linkki 360759, toki täysin erityylinen, mutta pohjaratkaisulla enemmän tilaa. Keittiön ovet vaihtaa tonnilla, jos rungot hyvässä kunnossa (pitäisi vielä olla tuon ikäisiksi) ja kodinkoneet toisella. Edulliset lämmityskustannukset tuplapesän vuoksi, ja ikänsä puolesta putki-, katto- tai sähköremppaa ei tarvitse ajatella vielä pitkään pitkään aikaan. Tapettia ja maalia saa kaupasta, ja pinnoista juuri sellaiset kuin haluaa. Ja juu en ole myymässä linkkaamaani asuntoa :D

Hinnat ON noussu! Ostettiin edellinen talo -04 hintaan 108t, myytiin se -06 136t, ja pienen tutkimisen jälkeen hinnat tänä päivänä 180t, 185t ja 195t, taloista jotka ihan naapurissa ja samanlaisia.. Huh huh!

Yhteistyössä