Ä "äiti minäkin" Vieras 21.10.2013 #1 Mitä mielikuvia sinussa herättää nimi Hilla? Ja tunnetko ketään sen nimistä?
T tunnen Vieras 21.10.2013 #2 Yhden Hillan tunnen ja on myös tyttäreni toinen nimi. Joten pidän nimestä, hieno ja kaunis, pehmeä nimi.
Yhden Hillan tunnen ja on myös tyttäreni toinen nimi. Joten pidän nimestä, hieno ja kaunis, pehmeä nimi.
L Luontonimi Vieras 21.10.2013 #3 Hilla on kaunis nimi =) Tytön hoitokaveri oli Hilla. Jos meille syntyy vielä tyttö, hänestä tulee Hilla. Muillakin lapsilla (ja miehellä) luontonimi
Hilla on kaunis nimi =) Tytön hoitokaveri oli Hilla. Jos meille syntyy vielä tyttö, hänestä tulee Hilla. Muillakin lapsilla (ja miehellä) luontonimi
V "vieras" Vieras 22.10.2013 #7 Kollegan tyär on Hilla. Mulla tulee siitä kyllä mieleen se loru: Halla hilla halla hilla freeman ajaa fillarilla...
Kollegan tyär on Hilla. Mulla tulee siitä kyllä mieleen se loru: Halla hilla halla hilla freeman ajaa fillarilla...
V "vieras" Vieras 22.10.2013 #8 [QUOTE="vieras";29123668]Kollegan tyär on Hilla. Mulla tulee siitä kyllä mieleen se loru: Halla hilla halla hilla freeman ajaa fillarilla...[/QUOTE] Mikä loru?? En ikinä oo kuullu...!!!
[QUOTE="vieras";29123668]Kollegan tyär on Hilla. Mulla tulee siitä kyllä mieleen se loru: Halla hilla halla hilla freeman ajaa fillarilla...[/QUOTE] Mikä loru?? En ikinä oo kuullu...!!!
N "Nökö" Vieras 22.10.2013 #11 Tunnen Hilla Marjan. Ja onhan se telkkarin Hilla Blombergin olemassa. Ihana nimi.
L lorutuntija Vieras 22.10.2013 #15 Ei tuollaista lorua oo olemassakaan mitä tuo joku vieras tuossa loruili, joko keksi omasta päästään tai sitten se on joku sen perheen inside-loru.
Ei tuollaista lorua oo olemassakaan mitä tuo joku vieras tuossa loruili, joko keksi omasta päästään tai sitten se on joku sen perheen inside-loru.
V "Vieras" Vieras 22.10.2013 #16 Vähän lälly nimi. En yleensäkään tykkää noista luontonimistä. Hilla Hillevi Hilleri Löllerö Lällerö. Sellainen tulee mieleen, sori, itse kysyit....
Vähän lälly nimi. En yleensäkään tykkää noista luontonimistä. Hilla Hillevi Hilleri Löllerö Lällerö. Sellainen tulee mieleen, sori, itse kysyit....