mielipiteet muutamasta nimestä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkuinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pikkuinen

Vieras
saisinko mielipiteitä parista nimestä...tytöllä ristiäiset sunnuntaina ja nimi vielä puolivalmis :( esikoinen siis kyseessä ja toiset nimet valmiina,etunimestä tapellaan edelleen miehen kanssa!Eli vaihtoehdot olisi
Menni,Usva,Pihla,Ruut,Hilla,Rosi,Unna ja Vilja
Neljä ensimmäistä minun suosikkeja ja neljä viimeistä miehen.
Auttakaahan jos osaatte :)

Alkuperäinen kirjoittaja pikkuinen:
saisinko mielipiteitä parista nimestä...tytöllä ristiäiset sunnuntaina ja nimi vielä puolivalmis :( esikoinen siis kyseessä ja toiset nimet valmiina,etunimestä tapellaan edelleen miehen kanssa!Eli vaihtoehdot olisi
Menni,Usva,Pihla,Ruut,Hilla,Rosi,Unna ja Vilja
Neljä ensimmäistä minun suosikkeja ja neljä viimeistä miehen.
Auttakaahan jos osaatte :)

menni - ihan kiva, en tunne ketään tän nimistä...
Usva - tätä vähän vierastan...
Pihla - ihan nätti, tunnen muutamia...näistä musta tavallisin (en tiedä onko oikeesti yleisin)
Ruut - ihan nätti nimi... itselleni tulee vaan tästä mieleen ikävä ihminen jonka tunnen, voi tulla epäselvyyksiä kirjoitusasussa helposti
Hilla - tästä en henk koht tykkää...sopii hiljaiselle ja rauhalliselle.
Rosi - en tästäkään..en ole ikinä tämmöstä kuullutkaan
Unna - tykkään kovasti, tosin aluksi luulin pojan nimeksi...
Vilja - tämä mun ehdoton suosikki näistä nimistä...voisin omallenikin antaa!! :)

No niinpä,en tuota ole tajunnutkaan,unnuttamista nimittäin.Menni saisi tuodakkin mieleen menninkäisen,tyttö on tumma,pitkätukkainen peikko :) Rositahan on mustalaisnimi,eikai Rosi niinkään?Mielestäni se on hiukan erikoisempi nimi,jostain palstalta sen odotusaikana löysin.
kiitos mieipiteistä,lisääkin saa kertoa...

Alkuperäinen kirjoittaja pimpula:
kaikki kivoja, ja eikä niin harvinaisia.

meillä likkojen toiset nimet on Nenna ja Minja

öö... kyllä rosi taitaa olla melko harvinainen...

https://192.49.222.187/Nimipalvelu/default.asp?L=1

muoks. ei mennykkään linkki suoraan. mut 44 on tämän nimen saanu... täällä vuostuhannella 6.

Yhteistyössä