I
Ihmettelijä
Vieras
Miehen kanssa ollaan juteltu, et joskus lapsia yritetään saada...esim vuoden päästä aloitetaan, (kun ollaan oltu yhdessäkin vasta reilu vuosi). Taustatiedoksi vielä, et ollaan molemmat jo kolmekymppisiä. Eilen illalla sattui sit jännä juttu, et menin jo sänkyyn ja huusin vielä jalkeilla olevalle miehelle et tuo mun pilleri kun unohdin sen ottaa. Mies vaan tuli sänkyyn ja väitti ettei tiedä missä mun pillerit on ja tokaisi sit mun mielestä niinku ohi mennen et "lopeta niiden syöminen". Olen kyllä valittanut etten haluisi niitä enää edes syödä, mut toisaalta en ehkä kuitenkaan ole myöskään vielä valmis äidiksi (tai mulle tuskin ikinä tulee mitään kauheeta vauvakuumettakaan, en ole sen tyyppinen). Sanoin sit etten kesken liuskaa ainakaan lopeta ja tilanne meni sit niin, et mä jouduin sängystä nousee ja hakee pillerini.
Mutta siis kysymys kuuluu, että voiko mies tokaista tollasta ihan vaan vitsinä vai mitä toi tarkoitti?
Tottakai aion puhua asiasta myös miehen kans vielä tänään, mut pyydän vaan teidän mielipiteitä. Mitähän miehen mielessä liikkuu? Samanlaisia kokemuksia?
Mutta siis kysymys kuuluu, että voiko mies tokaista tollasta ihan vaan vitsinä vai mitä toi tarkoitti?
Tottakai aion puhua asiasta myös miehen kans vielä tänään, mut pyydän vaan teidän mielipiteitä. Mitähän miehen mielessä liikkuu? Samanlaisia kokemuksia?