J
juupa
Vieras
Meitä on kolme aikuista lasta. Äidin pikku pesämuna(nuorin sisarus) 33v asuu äidin kanssa on asunu aina. Tai virallisesti asuu viereisessä yksiössä jonka meidän mummi osti pesämunalle. Äidillä on viereinen omistusasunto jonka mummi osti äidille. Äidin sisko asuu pienessä omakotitalossa 65v leski täti joka on nyt tehnyt testamentin, että pesämuna saa hänen talonsa kun hän kuolee.
Nyt äiti puuhaa, että antaa lisäksi vielä oman asuntonsa pesämunalle lahjana jo eläessään, ettei pesämuna vaan joudu muuttamaan huonoon kaupunginosaan jos äiti kuolee. Kysyi sitte mun mielipidettä tästä, et on jo paperit laadittanu lakimiehellä, mut ei halua et mulle ja mun toiselle sisarelle tulee pahamieli ja et ollaan riidoissa hänen kuoleman jälkeen niin siks lahjoittaa asuntonsa pesämunalle jo eläessään.
Kyse ei ole mistään miljoonaluokan asunnoista. Mut kieltämättä hieman korpeaa.
Mielipiteitä?
Nyt äiti puuhaa, että antaa lisäksi vielä oman asuntonsa pesämunalle lahjana jo eläessään, ettei pesämuna vaan joudu muuttamaan huonoon kaupunginosaan jos äiti kuolee. Kysyi sitte mun mielipidettä tästä, et on jo paperit laadittanu lakimiehellä, mut ei halua et mulle ja mun toiselle sisarelle tulee pahamieli ja et ollaan riidoissa hänen kuoleman jälkeen niin siks lahjoittaa asuntonsa pesämunalle jo eläessään.
Kyse ei ole mistään miljoonaluokan asunnoista. Mut kieltämättä hieman korpeaa.
Mielipiteitä?