Mielipiteitä, mitä taustalla kun 36v yh on kiinnostunut vähän yli 20v muslimimiehistä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "piip"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"piip"

Vieras
Ajattelin ihan mielenkiinnosta kysellä mitä muut ovat mieltä tällaisesta:

36v yh nainen, jolla monta pientä lasta on pitkään netissä hakenut miestä ja aina kiinnostuu siellä vähän yli 20v muslimimiehistä, joko maahanmuuttajista tai sitten sellaisista jotka vielä asuvat siellä kotimaassaan, hekin muslimeita. Ja joka kerta on hirveän ihastunut ja rakastunut. Ja nämä miehet vain käyttävät hyväkseen. Ja jos asian ottaa naiselle puheeksi, suuttuu kauheasti. Ja nyt on jopa alkanut harjoittaa tuota niiden paastoa, onko se nyt nimellä ramadan..

Mietin vain että olenko niin tyhmä ja vanhanaikainen kun en tajua.. Tai onko jollain kokemusta että itse haluaa tuollaiseen "kuvioon", mikä siihen ajaa? Aivan tosissani kysyn.

Ja ne miehet, mikä muu niitä miehiä tuohon ajaa kuin se ilmeinen, siis että onko muslimeilla joku yleinenkin kiinnostuksen kohde tällaiset naiset vai mitä ihmettä.

Ajatuksia?

Varmaan vähän epätoivoinen ainakin. On varmaan ollut ennen tuota kiinnostustaan kauan ilman kunnollista suhdetta. Eikä tuollaisella naisella muutenkaan ihan kaikki inkkarit ole kanootissa. Pitäs ajatella tuota touhua niiden lastenkin kannalta...

Tulee mielikuva naisesta, joka tykkää tietyntyyppisistä miehistä, ja on vähän daiju.

Ja miehistä, joilla on oleskeluluvan tarve, tai hiton tylsää (nettisuhteet on oivaa ajankulua).

Näin niinku yleisesti ottaen monen lapsen yksinhuoltajaäidit, jotka on rutkasti vanhempia, ei ole ykkösvalinta nuorelle muslimimiehelle jos puhutaan rakkaudesta ja avioliitosta jonka tarkoitus on kestää. Mutta kun tavoitteena on parempi elämä jossain muualla, niin on ihan yleisesti tiedossa tietyissä maissa tietynlaisten miesten keskuudessa, että mikään ei ole varmempi nakki kuin eronnut ja rakkaudessa siipeensä saanut nainen. Enkä minä heitä sen takia paheksu, jokaisella on oikeus tavoitella haluamaansa, ja joskus tarkoitus pyhittää keinot.

Ja sitten tulee mieleen, että onkohan kyse yhdestä naisesta, jonka minä tunnen. Kuvaus sopii kuin nyrkki silmään.

Jaa, mä jo ensin luulin, et puhut musta ;) Mä oon 36v yh äiti ja kiinnostunut nuorista muslimimiehistä :D Mutta en tosiaan metsästä niitä, etenkään netistä. Ihan vaan ihailen naapurin poikia ja voisin pokata niistä melkein kenet vaan vähäks aikaa vällyjeni väliin. Mutta tosissaan suhdetta muslimimiehen kans miettisin kerran jos toisenkin. Epäilen, että tällä naisella on joku aukko elämässään mitä yrittää täyttää ja kuvittelee, että islam on se vastaus. Ehkä se onkin, mutta ensin pitää löytää usko ja sitten vasta mies, sillä siitä uskosta voi saada jotain irti ja tyydytystä henkiselle elämälleen.

[QUOTE="vieras";26785174]Mahtaako olla ihan tietoinen siitä kuinka muslimien kulttuuri alistaa naisia, rajoittaa vaputta ja ympärileikkaa niin tyttö-kuin poikalapsetkin?[/QUOTE]

Ota selvää, tyttöjen "ympärileikkaus" ei kuulu islamiin itsessään.

Tosiaan on mietityttänyt tuo niiden miesten motiivi ja kiinnostus, kun ajattelee oikeastaan ketä tahansa parikymppistä lapsetonta poikamiestä jolla on ainakin näennäisesti asiat kunnossa, niin miksi yrittää eronnutta lähellä neljääkymmentä vuotta olevaa naista jolla monta pientä lasta? Ja kun luulisi että kun ovat muslimeja, eikö heillä kuitenkin perhe ole aika tärkeä, että haluaisivat perustaa ihan oman perheen jonkun ajan kuluttua.

( tietysti sitäkin tapahtuu että 20v mies rakastuu oikeasti itseään paljon vanhempaan yh- naiseen )

Mietin että voisiko olla että tämä nainen etsii näillä miehillä sisältöä elämäänsä, muuten jotenkin tyhjää ja tylsää. Kun tuo paastoaminenkin niiden muslimien mukaisesti, tuntuu että hän on valmis muuttamaan elämänsä kokonaan jonkun tuntemattoman vuoksi johon on vain siellä netissä tutustunut

En tiedä mitä ajatella, noh siksipä kysyinkin jos teillä on tähän asiaan jotain uutta näkökantaa..

Tulee mielikuva naisesta, joka tykkää tietyntyyppisistä miehistä, ja on vähän daiju.

Ja miehistä, joilla on oleskeluluvan tarve, tai hiton tylsää (nettisuhteet on oivaa ajankulua).

Näin niinku yleisesti ottaen monen lapsen yksinhuoltajaäidit, jotka on rutkasti vanhempia, ei ole ykkösvalinta nuorelle muslimimiehelle jos puhutaan rakkaudesta ja avioliitosta jonka tarkoitus on kestää. Mutta kun tavoitteena on parempi elämä jossain muualla, niin on ihan yleisesti tiedossa tietyissä maissa tietynlaisten miesten keskuudessa, että mikään ei ole varmempi nakki kuin eronnut ja rakkaudessa siipeensä saanut nainen. Enkä minä heitä sen takia paheksu, jokaisella on oikeus tavoitella haluamaansa, ja joskus tarkoitus pyhittää keinot.

Ja sitten tulee mieleen, että onkohan kyse yhdestä naisesta, jonka minä tunnen. Kuvaus sopii kuin nyrkki silmään.

Muistanko oikein, että teilläkin on muslimimies reippaasti nuorempi kuin vaimokkeensa?

Ja tulipa vielä mieleen kun luin teidän mielipiteitä ja mietin tätä ihmistä niin muistin kuinka hän joskus aiemmin kertoi että voisi hyvin muuttaa silloisen nettituttavuuden luo, miehen kotimaahan. Ja jättää pienet lapset isälleen kokonaan ( kun ihmettelin tätä, niin sanoi vain että hänhän voi käydä aina välillä katsomassa lapsiaan täällä suomessa ).

Tuosta järkytyin silloin aika paljon, millainen ihminen on valmis jättämään lapsensa miehen takia? Ei ole enää pitkään aikaan puhunut tuommoisia, sekin mies hylkäsi vähän ajan kuluttua.

Tuli mieleen että onko tuollainen yleistäkin, tekeekö sitä naiset paljon ( en ainakaan itse tiedä yhtään )

Yhteistyössä