Mielipiteitä Maisa-nimestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras vaan :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras vaan :)

Vieras
Sanokaapas mitä mieltä olette nimestä MAISA??
Ollaan sitä nyt tosissamme mietitty tulevalle (?, voi olla poikakin, ei varmaa) tytöllemme. Minkälainen nimi, mitä mielikuvia herättää?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei sinänsä maisa hahmossa ole vikaa ihan kiva, ainut vaan että se tosiaan on se hiiri!

no mitä vikaa hiirissä on? viilaa pilkkua... ; ) musta ois ihan kiva jos mun tyttö olis kiltti pieni hiirulainen ; ) eihän se välttämättä oo paha asia, vai...

Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
mä en laittais omalle lapselle..
mut jos te tykkäät niin tietenkin te laitatte...
et sinäkään välttämättä meidän tyttöjen nimistä tykkää
kaikesta ei voi tykätä

Juu, ei muiden mielipiteet niin paljoa vaikuta meidän päätöksiin. Ajattelin ihan mielenkiinnosta kysyä mielikuvia ; ) Saattaa hyvinkin meidän neidistä tulla Maisa, jos nyt tyttö saadaan. Pojalle on myös nimi valmiina, sitä en kyllä nyt kerro, mut jakaisi myös varmasti mielipiteitä, ei ole ihan "muotinimi" sekään...
; )

Alkuperäinen kirjoittaja vieras vaan :):
Sanokaapas mitä mieltä olette nimestä MAISA??
Ollaan sitä nyt tosissamme mietitty tulevalle (?, voi olla poikakin, ei varmaa) tytöllemme. Minkälainen nimi, mitä mielikuvia herättää?

mun pikkusisko on maisa.

mulla tulee mieleen Halavatun Pappojen biisi Maisasta.. ei oo kauheen mairitteleva kyllä mut naurattaa ainaki mua :whistle:
"Maisa ei halua käyttää hissejä kun ihmiset niissä tuijottaa sen isoja... tanskandoggeja" jne jne

Meillähän odotetaan "Maisaa" :D Pienin isoveli nimesi kohtulaisen Maisaksi melko pian ymmärrettyään et äitin vattassa on vauva.
Eiköhän siitä oikeastikin Maisa tule.Musta ihana nimi :heart:

Yhteistyössä