Mielipiteitä lasten viemisestä mummolaan siivouksen ajaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katjustka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

katjustka

Vieras
Ihan haluaisin teiltä rakkaat kanssapalstamammat mielipiteitä siihen että ajattelin tehdä tänään suursiivouksen ja vien lapsukaiset mummolaan siksi aikaa. isompi menis tässäkin mutta vauva sen verran viihdytettävä malli että siivous olis muuten taas pika siistaus jos se tässä jaloissa ryömisi...

ihana kun on mummot olemassa joihin voi turvautua :) ja illalla ihanan puhdas koti ja kynttilät <3

No tietysti viet, jos vaan mahdollisuus siihen on. Niin ainakin itse tekisin, ja onkin tehty silloin kun on jokin isompi projekti menossa. Se olisi vähän eri asia, jos et kykenisi edes tavallista perussiivousta tekemään. sitten voisi jo miettiä, että missä vika.

Joo mun viikottainen perussiivous on just sen pikapika vessanpesu, pika luutuaminen jne... nyt sitten aattelin pettauksista lähtien kaikki viiä pihalle. musiikki raikamaan ja harja heilumaan mii lait it :)

Suursiivous ok, mutta kyllähän perusviikkosiivouksesta pitää selviytyä lastenkin kanssa. Tosin, onhan näitä nähty äitejä jotka eivät edes paskalla osaa käydä ilman että vievät lapset hoitoon...

Miks tähän pitäisi olla mielipide?
Joku harmaa palstamammahan täällä vikisee jotain vastaan, kun itse ei osaa hellittää sen verta et antaisi lapset joskus muualle hoitoon, sädekehä vois himmentyä.

Vien viikkosiivouksen ajaksi pois jaloista aina :D

Minä vien kerran viikossa lapset pois siivouksen jaloista.

Lauantaiaamupäivänä mies ja/tai teinit siivoavat talon ja minä ja pienet ollaan isoilla ostoksilla, leikkipuistossa, kaverilla, kirpparilla tai milloin missäkin. Olemme huomanneet siivouksen sujuvan puolta nopeammin kun 4-v ja 1 v 9 kk eivät hössää jaloissa.

Yhteistyössä