Mielipiteitä? Lapsi kaatui ja päästä tuli aika paljon verta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolestunut

Vieras
Eli kaatui seisomalaudalta taaksepäin ja löi päänsä maahan. Verta tuli aika paljon vaikka haava on vain 1-2mm levyinen. Kannattaisiko viedä lääkäriin vai odottaa jos tulee aivotärähdyksen oireita? Lapsi on nyt ihan rauhallinen ja voi mielestäni hyvin. Sanoo vaan että päähän sattuu. Ikää 2v.

päästä tulee paljon vaikka pieni reikä. seurailet ne aivotärähdyksen oireet. voithan soittaa päivystykseen, niin kirjaavat jo tilanteen, jos tarvii lähtee niin on heiollä esitietoja jo tapauksesta. yöllä pitää herättää!!

No jos on syvä haava niin veisin lekuriin jotta ompelisivat tikin. Kun on noin pieni.
Joku varmaan tulee nyt heti sanomaan ettei tarvi viedä.
Mutta soita päivystykseen,kuvaile tilanne niin kertovat mitä tehdä.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
päästä tulee paljon vaikka pieni reikä. seurailet ne aivotärähdyksen oireet. voithan soittaa päivystykseen, niin kirjaavat jo tilanteen, jos tarvii lähtee niin on heiollä esitietoja jo tapauksesta. yöllä pitää herättää!!

peesi tähän. Tosin jos päivystys on kulman takana, niin sitten suoraan sinne.

Ihmeen kauan ihmiset pohtii lääkäriin menoa, on sitten kyse onnettomuudesta, selittämättömästä kuumeesta tai muista oudoista oireita. Itse vien mieluummin liian herkästi lääkäriin, niin saadaan vakavat vaivat hoidettua ajoissa!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ihmeen kauan ihmiset pohtii lääkäriin menoa, on sitten kyse onnettomuudesta, selittämättömästä kuumeesta tai muista oudoista oireita. Itse vien mieluummin liian herkästi lääkäriin, niin saadaan vakavat vaivat hoidettua ajoissa!

Ihmeen pienistä vaivoista ihmiset lähtee lääkäriin! On mun mielipide. Ap:na seurailisin tilannetta ja tosiaan herättelisin yöllä. Mikäli haava tyrehtyy, en päivystyksen tukkeeksi lähtisi toteamaan kaiken olevan ok.

Yhteistyössä