V
"vieras"
Vieras
Mulla on kolme lasta 4, 5,5 ja 7 vuotta jos käyn kaupassa pikaisesti jätän lapset usein autoon odottamaan...Teenkö väärin? Mielestäni en ja lapset on kyllä ihan pärjänneet sielä. Siis painotan nyt vielä, että en ole kaupassa kuin noin, 10-20 minuuttia isommat ostokset tehdään sitten yhdessä. Niin ja olen jo yli vuoden tehnyt näin.....