Alkuperäinen kirjoittaja IceQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Alkuperäinen kirjoittaja IceQueen:
Alkuperäinen kirjoittaja aloittaja:
Siis te väitätte ihan tosissanne, että voisitte olla lapsistanne erossa 6 viikkoa? Huh huh! Olenpa sitten aika outo äiti, kun ikävöin lapsiani jo parin päivän eron jälkeen ja lapset ikävöi mua.
Musta vähän tuntuu siltä, että jos teidän jeesustelijoiden nyt pitäis lähteä kuudeksi viikoksi jonnekkin eroon lapsistanne niin varmasti tulisi ikävä puolin toisin. Tosin niin - lapsethan ei saa päättää! Nehän tekee kuten aikuinen käskee. Heitä ei kuunnella tippaakaan.
Ja tosiaan - käytin sanaa hoitoon, koska lapsilla ei isällään ole juuri mitään muuta kuin sängyt. Isä ei todellakaan ole mitenkään innostunut tästä ajatuksesta. Kaikkia omia leluja ym ei mukaan voi ottaa ja isällä niitä tosiaan ei ole. Lisäksi tuolla toisessa kaupungissa näillä lapsilla ei kavereita ole - tämä on kuultu kummankin vanhemman suusta moneen kertaan.
no voi vittu! kuka on sanonu ettei tule ikävä? kysytään mitä mieltä ollaan ja sit kas kumma kun vastaukset ei miellytä niin aletaan isää mustamaalailee ym. ja en edelleen näe asias mitään outoa! voishan se 6vk jaksottaa jos kävis isille paremmin...ei hu0h!
En mä mitään mustamaalaa!! Idiootti!! Mähän vaan totesin, että isällä ei ole mitään vastaavaa mitä kotona lapsilla. Ja eiköhän tästä kerro jo sekin, että lapset on 4 päivää kuukaudesta isän kanssa ja loput äitinsä.
kiitos samoin idiootti vaan niin juuri teit. mitä sitten vaikka ei ole vastaavia tavaroita.muksut tykkää vaihtelusta ja ne osaa ottaa asiat rennommin kuin aikuiset ja varmasti tietyt tavarat/lelut pakataan automaattisesti mukaan.mut mitä sä vauhkoot oikeen jos sun pennut on aina sun kans tai olet onnellisesti naimisis. vittuako sä muiden elämästä puhut kun et niitä lapsia kuitenkaan seuraa 24/7 et tuntisit paremmin
Joo mun PENNUT on mun kanssa, koska he eivät halua isällään olla kuutta viikkoa putkeen. Ovat toki hänen luonaan, mutta en ikimaailmassa pakottaisi lapsia pois äitinsä luota kuudeksi viikoksi.
Ja mistähän sinäkin tiedät miten paljon asioista tiedän? Niinpä... Eipä sinullakaan taida sen enempää olla mistä ottaa

Kaikki nämä tämän sävyiset kommentit tulevat samanlaisilta ihmisiltä kuin aloituksessa mainittu äiti - lapset pois silmistä ja tie on auki!! Lapset on vaan riesa, este ja hidaste.