Mielipiteitä Kastehelmi lautasten harmaan ja kirkkaan yhdistämisestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei osaa päättää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei osaa päättää

Vieras
Ajattelin satsata haaveeni ainakin osittain kuntoon ja alkaa keräilemään ko. 260mm lautasia. Rakastan kirkasta lasia, mutta koska olisi mahdollisuus ostaa uusia harmaita lautasia lähes 1/3 hinnalla.. hmmm.. mitenköhän toimii? Jotenkin vain silti haluaisin kirkkaita. Entä jos olisi osa kirkasta ja osa harmaata?

Tulevat vain juhlakäyttöön. Kastehelmen lyhdyt minulla ovat kirkkaita, kuten myös Pentikin jälkiruoka/alkuruokalautaset sekä jälkiruokakulhot. Kruunukynttilöille myöskin kirkkaan lasiset kynttilänjalat, ihan Halpa Hallin omaa, mutta kaunista tuotantoa.

Ruokavälineet juhlakäytössä Hackman Festival ja arkikäytössä perinteinen Savonia.

Arkikäytössä Teemaa, tasaisesti 4 eri värissä. Kutakin 3kpl. Juhlakäyttöön yksi pieni vaihtoehto olisi valkoinen teema? Mutten haluaisi Teemaa juhliin, koska sarjaa jo arjessakin...

Juomalasit jotain halppista, mutta kauniita jalallisia jotka myös arkikäytössä. Kirkkaita tietenkin :)

Kahviastiastona Pentikin Vanilja, osin vielä keräilyn alla.

Pöytäliina puhdas valkoinen ja pöydän päällä killuu moderni kristallilamppu, jossa myös paljon kromattua terästä.

Ja joo, on mulla suurempiakin murheita.. mutta .. tää on vaivannut mua nyt pitkään ja jouluksi pitäisi päättää mitä teen...

Yhteistyössä