Mielipiteitä..ja neuvoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tänk juu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tänk juu

Vieras
Olimme ystäviemme kanssa suunnitelleet illanistujaiset jo kauan aikaa sitten..nyt sitten viikko ennen illanistujaisia (tai siis vajaa viikko) eräs ystäväni ilmoitti, ettei pääse tulemaan.. syy oli se, että joku hänen ystävänsä tarvitsee juuri tuolloin yöpaikkaa häneltä ja hän ei kehtaa laittaa ystäväänsä hotelliin.. Noh,en ole vastannut ystäväni viestiin mitään..menin niin lukkoon. Nyt ystäväni laittelee viestejä, että mikä on, suututinko sinut jne..

Mitä mieltä olette,mitä tässä minun pitäisi tehdä?

Häh?

No suutuitko vai mitä?

Kyllä sitä itsekulleki voi esteitä tulla tapaamisiin, illanistujaisiin, treffeille, jne. Jopa sinulle. Jospa nyt vaan vastaat kaverille ja sanot vaikka että seuraavalla kerralla sitten yritetään uusiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja tänk juu;22169544:
Olimme ystäviemme kanssa suunnitelleet illanistujaiset jo kauan aikaa sitten..nyt sitten viikko ennen illanistujaisia (tai siis vajaa viikko) eräs ystäväni ilmoitti, ettei pääse tulemaan.. syy oli se, että joku hänen ystävänsä tarvitsee juuri tuolloin yöpaikkaa häneltä ja hän ei kehtaa laittaa ystäväänsä hotelliin.. Noh,en ole vastannut ystäväni viestiin mitään..menin niin lukkoon. Nyt ystäväni laittelee viestejä, että mikä on, suututinko sinut jne..

Mitä mieltä olette,mitä tässä minun pitäisi tehdä?

Uskomaton kysymys ja aloitus. Laitat ystävälles tietenkin tekstarin että ei haittaa mitään ja että tulee illanistujaisiin toisten jos niitä vielä järkätään.

Mistä sinä lukkoon menit? Olette te nykyajan nuoret naiset kyllä outoja anaalisia niuhottajia!

Nyt täytyy myöntää, että pahoitin mieleni..koska olemme suunnitelleet tätä iltaa jo niin kauan kuin muistan ja juuri niin että ollaan valittu vkl joka ko ystävälleni sopii.. Nyt tämä, että eräs toinen ystävä tarvitsee yöpaikkaa eikä tämä minun ystäväni voi sanoa hänelle että menee hotelliin tuntuu kyllä pahalta.. Kaikki on ostettu ja suunniteltu jne ja nyt illanistujaiset meni mönkään :(

No juu menin lukkoon, kun ollaan suunniteltu monta kertaa illanistujaisia ja aina on jouduttu siirtämään päivä ystäväni toiveesta jotta hän pääsee myös tulemaan. Nyt sitten koko muu porukka vaihtoi työvuorojaan jne että saadaan siinä pitää illanistujaiset niin kas nyt ystäväni ei sitten pääsekkään paikalle..

Alkuperäinen kirjoittaja tänk juu;22169637:
No juu menin lukkoon, kun ollaan suunniteltu monta kertaa illanistujaisia ja aina on jouduttu siirtämään päivä ystäväni toiveesta jotta hän pääsee myös tulemaan. Nyt sitten koko muu porukka vaihtoi työvuorojaan jne että saadaan siinä pitää illanistujaiset niin kas nyt ystäväni ei sitten pääsekkään paikalle..

No annatte sen tollon leikkiä majatalonpitäjää! Kuulostaa niin tylsältä tyypiltä että minä olisin ilomielin ilman häntä noissa istujaisissa! :)

Hei..todellakin saat olla vihainen ja syystäkin. Hitsi vie, hotellit on keksitty ja jos kerta jotain on noin kauan suunniteltu niin on kyllä todella törkeätä jättää tulematta. Huh. Anna sen ystäväsi laittaa viestejä, kyllä se joskus tajuaa miten typerästi teki. Mutta älkää antako sen pilata teidän illanistujaisia..se ei ole sen arvoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja tänk juu;22169637:

Okei. No sitten mä vastaisin ihan suoraan, että mua nyt harmittaa ihan hemmetisti, kun ollaan siirretty ja siirretty, ja sitten ei se kaveri pääsekään, jonka takia niin on tehty.
Voisko tuo kaverin kaveri tulla mukaan?
Tai jäädä kaverisi kämpille, jos kerran vaan yöpaikkaa on vailla?

No tämä kaveri joka on yöpaikkaa vailla ei halua tulla meidän illanistujaisiin..sitä minäkin ensimmäisenä ajattelin, mutta se tuli selväksi jo ystäväni ekassa viestissä ettei se ole mahdollista. Ystäväni joka nyt jättää tulematta jättää miehensä kotiin joten tämä majapaikkaa tarvitseva ei voi myöskään jäädä yksin sinne..hoh, hoh.. Kyllä menee hankalaks ja minä olen kuin kuuma peruna..prkl

Olisiko se väärin jos tosiaan ilmoittaisin mitä mieltä asiasta olen..että minua oikeasti ottaa niin pannuun, kun tätä iltaa on suunniteltu ja ajankohtaa siirretty ja kun vihdoin kaiken piti olla valmista ja kaikki ovat nähneet kovan vaivan, että ovat saaneet vapaat siihen kohti järjestettyä niin sitten kaikki meneekin päin persettä..

Alkuperäinen kirjoittaja tänk juu;22169738:
Olisiko se väärin jos tosiaan ilmoittaisin mitä mieltä asiasta olen..että minua oikeasti ottaa niin pannuun, kun tätä iltaa on suunniteltu ja ajankohtaa siirretty ja kun vihdoin kaiken piti olla valmista ja kaikki ovat nähneet kovan vaivan, että ovat saaneet vapaat siihen kohti järjestettyä niin sitten kaikki meneekin päin persettä..

Anna mennä vaan! Ei muutaku viestiä perään jossa kerrot tuon kaiken!

Alkuperäinen kirjoittaja tänk juu;22169738:

No ettekö voi pitää hauskaa ilman tuota ystävää? Miten kaikki menee päin persettä jos yksi on poissa? Vaikka ymmärrän kyllä harmisi, itsekkäästi tehty tuolta kaverilta varsinkin jos tietää, että muut ovat hänen mukaansa aikataulujaan sovitelleet. Viisaimmin tekisit jos antaisit olla vaan ja pitäisit kemut, ette sitten jatkossa anna tuon ihmisen aikataulujen vaikuttaa tapaamistenne ajankohtaan. Mutta tietty häntä informoisi parhaiten, jos tekstaat että sinua harmittaa kun hän ei ota huomioon muiden vaivannäköä asiassa. Mutta varaudu siihen, että jos hän päättääkin tulla, tunnelma voi olla kireä.

Alkuperäinen kirjoittaja tänk juu;22169715:
No tämä kaveri joka on yöpaikkaa vailla ei halua tulla meidän illanistujaisiin..sitä minäkin ensimmäisenä ajattelin, mutta se tuli selväksi jo ystäväni ekassa viestissä ettei se ole mahdollista. Ystäväni joka nyt jättää tulematta jättää miehensä kotiin joten tämä majapaikkaa tarvitseva ei voi myöskään jäädä yksin sinne..hoh, hoh.. Kyllä menee hankalaks ja minä olen kuin kuuma peruna..prkl

Nyt en tajunnut tätä. Oharikaveri jättää miehensä kotiin eikä yöpaikkakaveti voi tämän miehen kanssa jäädä kaksin vai? :)

Kuulostaa nyt ihan siltä että hyvä kun oharityyppi jää tulematta, pitäkäähän muut kiva ilta! :wave:

Minusta on oikein sanoa, että no kyllä harmittaa, sillä iltaa on niin pitkään suunniteltu ja vuoroja muutettu juuri niin, että tämäkin kaveri pääsee mukaan ja nyt sitten peruukin viime hetkellä jonkun toisen kaverin takia. Voi vielä sanoa, että sinusta olisi ihan kohtuullista, että tämä ystäväsi neuvoisi hänen ystäväänsä viettämään yönsä hotellissa, koska teille ei silloin käy. Tai sitten sanoo sille ystävällensä, että hän saa kyllä yöpyä hänen luonaan, mutta että itse ei aio olla silloin paikalla. Muista vielä sanoa, että kyllä sinua harmittaa kovasti, etkä sinä saa sitä muuksi muutettua. Harmi.

[QUOTE="lisko";22169801]No ettekö voi pitää hauskaa ilman tuota ystävää? Miten kaikki menee päin persettä jos yksi on poissa? Vaikka ymmärrän kyllä harmisi, itsekkäästi tehty tuolta kaverilta varsinkin jos tietää, että muut ovat hänen mukaansa aikataulujaan sovitelleet. Viisaimmin tekisit jos antaisit olla vaan ja pitäisit kemut, ette sitten jatkossa anna tuon ihmisen aikataulujen vaikuttaa tapaamistenne ajankohtaan. Mutta tietty häntä informoisi parhaiten, jos tekstaat että sinua harmittaa kun hän ei ota huomioon muiden vaivannäköä asiassa. Mutta varaudu siihen, että jos hän päättääkin tulla, tunnelma voi olla kireä.[/QUOTE]

Niin..totta. Voi olla parempi, että me pidetään ne illanistujaiset ja hauskaa ilman häntä. On kyllä aikalailla itsekkäästi minunkin mielestäni tehdä noin, kun kaikki muut ovat aikataulujaan siirtäneet ja ruukanneet edestakaisin. Mutta jos informoisin, että minua harmittaa tämä juttu, mutta seuraavalla kerralla sitten paremmalla onnella. Hieman kliseemäistä, mutta kuitenkin niin, että hän tietäisi minun harmitukseni, mutta ei nyt sitten enää saapuisi paikalle.. Hmm..

Nyt en tajunnut tätä. Oharikaveri jättää miehensä kotiin eikä yöpaikkakaveti voi tämän miehen kanssa jäädä kaksin vai? :)

Kuulostaa nyt ihan siltä että hyvä kun oharityyppi jää tulematta, pitäkäähän muut kiva ilta! :wave:

Juu näin se on, että oharityyppi jättää ukkonsa kotiin, mutta sinne ei uskalla jättää tätä toista kaveria..muuten titstidits..

Kiitos, kyllä me pidetään :)

Minusta on oikein sanoa, että no kyllä harmittaa, sillä iltaa on niin pitkään suunniteltu ja vuoroja muutettu juuri niin, että tämäkin kaveri pääsee mukaan ja nyt sitten peruukin viime hetkellä jonkun toisen kaverin takia. Voi vielä sanoa, että sinusta olisi ihan kohtuullista, että tämä ystäväsi neuvoisi hänen ystäväänsä viettämään yönsä hotellissa, koska teille ei silloin käy. Tai sitten sanoo sille ystävällensä, että hän saa kyllä yöpyä hänen luonaan, mutta että itse ei aio olla silloin paikalla. Muista vielä sanoa, että kyllä sinua harmittaa kovasti, etkä sinä saa sitä muuksi muutettua. Harmi.

Kiitos. Minäpä laitan tuollaisen viestin.

Alkuperäinen kirjoittaja tänk juu;22169618:
Nyt täytyy myöntää, että pahoitin mieleni..koska olemme suunnitelleet tätä iltaa jo niin kauan kuin muistan ja juuri niin että ollaan valittu vkl joka ko ystävälleni sopii.. Nyt tämä, että eräs toinen ystävä tarvitsee yöpaikkaa eikä tämä minun ystäväni voi sanoa hänelle että menee hotelliin tuntuu kyllä pahalta.. Kaikki on ostettu ja suunniteltu jne ja nyt illanistujaiset meni mönkään :(

No ei kai ne mönkään menneet? Ellei ystäväsi ollut ainoa osallistuja.

Yhteistyössä