Mielipiteitä hormonikierukasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nauta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nauta

Aktiivinen jäsen
24.05.2007
1 177
2
36
Harkitsen hormonikierukan laittamista runsaiden kuukautisten takia. Meillä ei tarvitsisi ehkäisyä ollenkaan, kun emme saa lasta normaalisti.

Mietin nyt vaan tuota kierukkaa, että onko se sittenkään niin hyvä? Kaipaan mielipiteitä.

Ja onko totta, että paino nousee, ja miten paljon? Miten vaikuttanut mielialaan yms.?

Itsellä ihan järkyttävät PMS- oireet, helpottaako kierukan jälkeen?

Oli se ihan jees siihen asti kun se otti putos... :whistle:

No joo, se oli alun perinkin laitettu ihan väärin. Tai näin mä ainakin oletan. Tutuille se on sopinu ihan hyvin, ei oo ketään valittanu.

Kannattaahan sun kokeilla ja se ekahan on ilmanen. Mulla itellä on jäänyt kokonaan menkat pois (luojan kiitos). Painoa on kyllä tullu noin 5 kg lisää. Mulla ei mieliala heittele niin paljoo kun pillereiden aikana. Mä oon ihan tyytyväinen.

Hormoonikierukka ollut itselläni seitsemän vuotta.
Tosin vaihdettu luonnollisestikin kerran, kun viisivuotta tuli täyteen.

Kuukautiset loppuivat kokonaan, pms oireita ei ole ollut. En ole lihonut yhtään.

Olen erittäin tyytyväinen kierukkaani. Täydellisen tyytyväinen.

mä rakastan tätä,mulla ollu kaksi vuotta ja tosi harvoin tulee menkat ja silloinkin kun tulee ne tulee tosi niukkoina,pikkuhousunsuoja riittää =)
mut sä et siis saa lapsia ollenkaan,mikset harkitsisi kohdunpoistoa?

hormoonikierukka aiheuttaa abortin joka kuukausi! Jos käytätte hormonikierukkaa, hyväksytte murhan!

Boikotoikaa näitä Saatanan alullepanemia helvetinkoneita jotka raatelevat syntymättömän lapsenne!

Alkuperäinen kirjoittaja hormonikierukkalle ei!:
hormoonikierukka aiheuttaa abortin joka kuukausi! Jos käytätte hormonikierukkaa, hyväksytte murhan!

Boikotoikaa näitä Saatanan alullepanemia helvetinkoneita jotka raatelevat syntymättömän lapsenne!

Ei me saada lasta, vaikka ei mitään kierukkaa olisikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
mä rakastan tätä,mulla ollu kaksi vuotta ja tosi harvoin tulee menkat ja silloinkin kun tulee ne tulee tosi niukkoina,pikkuhousunsuoja riittää =)
mut sä et siis saa lapsia ollenkaan,mikset harkitsisi kohdunpoistoa?

On meillä kaksi lasta hoidoilla saatu. En halua vielä kohdun poistoon.

Alkuperäinen kirjoittaja Tisoissi:

Silti hyväksyt abortin symbolisesti käyttämällä kierukkaa, jos aiot käyttää! Teet väärin!

Sama, kuin uskoisit esiaviollisen seksin olevan haitallista, mutt harrastat sitä, koska et voi tulla raskaaksi!

Kierukka on murha!

Alkuperäinen kirjoittaja jou!:
Alkuperäinen kirjoittaja Tisoissi:

Silti hyväksyt abortin symbolisesti käyttämällä kierukkaa, jos aiot käyttää! Teet väärin!

Sama, kuin uskoisit esiaviollisen seksin olevan haitallista, mutt harrastat sitä, koska et voi tulla raskaaksi!

Kierukka on murha!

Meehän hoitoon.

Alkuperäinen kirjoittaja kierukkailija:
Hormoonikierukka ollut itselläni seitsemän vuotta.
Tosin vaihdettu luonnollisestikin kerran, kun viisivuotta tuli täyteen.

Kuukautiset loppuivat kokonaan, pms oireita ei ole ollut. En ole lihonut yhtään.

Olen erittäin tyytyväinen kierukkaani. Täydellisen tyytyväinen.

Muuten täysin samat sanat, mut mulla ollut h-kierukka 2,5 vuotta. En vaihtaisi!

Mulle laitettiin kierukka just runsaiden kuukautisten (pisimmät 3 kk:O) ja endon hoitoon.

Puol vuotta tiputteli mutta sitte loppu ku seinään. Eikä toista vuoteen tullut menkkoja ollenkaan :D Nopeesti kyllä lähti tehot, piti vähän yli 3 vuoden päästä vaihtaa mutta sillä ei sinänsä väliä. Kierukka vaihdettiin nyt viime vuodenvaihteessa ja yhet menkat on tullu sen jälkeen, elokuussa, kesti vajaan päivän. Eikä oo tullu minkäänlaisia sivuoireita tai mitää..

Todella tyytyväinen olen, mihinkään en tuota vaihtais enkä vaihda! Ihan ykkösvehve! :D

Alkuperäinen kirjoittaja MustaKainaloViistäjä:
Oli se ihan jees siihen asti kun se otti putos... :whistle:
quote]

Peesi, ei mitään oireita, ei pms:ää mikä oli aiemmin paha, menkat jäi pois.... kunnes yksi kaunis päivä se tuli pois.... Suosittelen kuitenkin kokeilemaan!