Mielipiteitä Cellbesin vaatteista? Ja kysymys laihduttamisesta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pläski, ikuisesti?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pläski, ikuisesti?

Vieras
Oletteko tilanneet vaatteita tuolta ja mielipide niistä?

Olen vuoden alusta laihtunut noin 4kg, onko liian vähän? En ole aloittanut mitään superdieettiä tai tehnyt muutakaan suurempia muutoksia, vaan pienentänyt annoskokoja ja lisännyt liikuntaa (noin tunnin reipas kävelylenkki joka ilta). Herkkuja menee noin muutamana iltana viikossa.
Aloituspaino oli reippaasti 100kg + :ashamed:

kluvissa näyttävät nuo vaatteet hyviltä, mutta ihan rytkyjä on sitten kun tulevat. haalistu-
vat ensimmäisessa pesuss. hitaastihan tuo sun paino on tippunut, mutta on tippunut kui-
tenkin. eli kaks kiloa kuukaudessa tekee 24 kiloa vuodessa. ja se on jo paljon. eli ei ehkä
olekaan kovin hidas tahti. lääkäri sano mulle, että laihduttaa kannattaa niin, ettei tee
hirveitä muutoksia ja vähitellen muuttaa elämäntapojaan. kuten sinä olet tehnyt.
tsemppia jatkoon

On paljonkin Cellbesin vaatteita ja halensin, vissiin samaa firmaa ovat...?
Tykkään itse, valitsen hyvät materiaalit ja harkitsen huolella, niinkuin kaikissa muissakin ostotilanteissa.

Farkkuja olen monia tilannut syystä että sieltä saa tilattua lyhyitä kokoja. Itse olen tällainen tappi 155cm. Ja tuo sinun laihdutus vauhtisi on oikein hyvä! Ei lainkaan liian hidas!!!!Juuri sopiva!

Minustakin paino tippuu ehkä liian hitaasti, mutta toisaalta: hitaasti se on tullutkin. En vaan jaksa mitään painonvartijoiden pisteiden laskua, hiilareiden vahtaamista (toki höttöhiilareita vältän muutenkin) tai mitään muutakaan, jossa pitää vahtia mitä syö. Silloin mulle käy niin, että se ruoka on koko ajan mielessä.

Parempihan se onkin laihduttaa noin, ettei kerralla muuta koko elämäntapojaa uusiksi, vaan just vähän kerrassaan ateriakoolla yms. Jos tekee kerralla ison remontin, tai ryhtyy johonkin laihdutushuuhaaseen (painonvartijat, karppaajat ym.) kilot voi tulla äkkiä takaisin kun siirtyykin takaisin "normaaliin".

Mielestäni laihdutustahtisi on aivan sopiva. Ihmiset ovat vain tottuneet kuulemaan ''laihduin 10 kg kuussa karppaamalla''-hehkutusta ja kuvittelevat että niin se pitääkin tapahtua sen painonpudotuksen, sormia näpäyttämällä. Jatka vaan samaan malliin :)

Cellbesin vaatteista ei kokemusta, näyttävät samalta mitä jostain ellokseltakin saa.

Yhteistyössä