T
Tuleva yrittäjä?
Vieras
Mä olen funtsinut, että josko perustaisin äitiys- ja imetysvaatteita myyvän liikkeen. Nytpä kaipailisinkin kokemuksia ja mielipiteitä tästä asiasta. Mua kiinnostaisi lähinnä, että mikä on sopiva hinta esim. pitkähihaisesta äitiyspaidasta (ei mikään perusteeppari, muttei mikään bilevaatekaan)? Entä farkuista tai muuten housuista? Mistä olette ostaneet ja esim. monetko housut ostitte? Vai oletteko sinnitelleet omilla vaatteilla esim. masutuubien kanssa?
Mietityttää vain, kun yksi äitiysvaateliike toisensa jälkeen siirtyy vain nettiin tai lopettaa kokonaan. Onko markkinat pienentyneet vai onko tuotteet olleet liian hinnakkaita asiakkaille? Itse kun juttelen esim. kavereiden kanssa, niin jokainen tuntuu tuskailevan saman asian kanssa: kivoja äitiysvaatteita on nykyään vaikea löytää ja netistä ei viitsi tilata kun ei pääse sovittamaan.
Kiitos jos viitsitte mielipiteenne jakaa kanssani.
Mietityttää vain, kun yksi äitiysvaateliike toisensa jälkeen siirtyy vain nettiin tai lopettaa kokonaan. Onko markkinat pienentyneet vai onko tuotteet olleet liian hinnakkaita asiakkaille? Itse kun juttelen esim. kavereiden kanssa, niin jokainen tuntuu tuskailevan saman asian kanssa: kivoja äitiysvaatteita on nykyään vaikea löytää ja netistä ei viitsi tilata kun ei pääse sovittamaan.
Kiitos jos viitsitte mielipiteenne jakaa kanssani.