mielipidettänne kaipailen:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apuva

Vieras
Eli hiiriasiaa taas...
Meille mökille(on tosin ihan talon kokoinen tölli)tulee syksyisin riesaksi saakka hiiriä.
Noin kuukausi sit olivat myllänneet sängyissä ja rikkoneet patjojakin:(
Mies käy metsästysreissuilla noin kerran kuussa siellä ja majoittautuu tietysti mökillemme.
Nyt meidän tyttö 8v haluaisi lähteä mukaan ja mies tottakai ottaisi mielellään...ainoa este olen minä:)
Mua pelottaa jos yöllä hiiret kipuavat lapsen sänkyyn tms...
Kysymys siis kuuluu miten pitäisi mun nyt toimia?

No yöks! :x
Myyräkuume, myyräkuume, myyräkuume...... juu, en päästäis. :/
(Enkä ihan silläkään, että kammoan itse niin sikana noita siimahäntiä, että en pystys lastanikaan laittaan niitten syötiks )

Jos teillä siellä ihan normisähköt, hommatkaa semmoinen pistokeeseen laitettava karkotin, pitää kivasti elukat loitolla.
Anna lapsen mennä, en ole ainakaan koskaan lukenut hiiren aiheuttaneen muksuille vammoja :whistle: :whistle:

Makuupussi tytölle kotoa mukaan, niin ei ole hiiren kakkia siinä.
Ne on syksyisin ihan toivottomia ja tää vuos on joku ihme. Meille on muuttanu joku mutatoitunu kanta, joka ei mene räpsään eikä kuole myrkkyyn.
Kilo myrkkyä on menny vajaassa kuukaudessa ja räpsään on tullu 2 hiirtä |O Tänään olen nähny niitä 3...

Ei niistä kotihiiristä saa myyräkuumetta! =) Enkä oo ikinä kuullu et ne yöllä päälle tulis. Ne pysyy piiloissaan, kun ihmisiä on paikalla. Kiva reissu tuo varmasti lapselle olis iskän kanssa. Eihän ne hiiret oo sitä isääkään siellä syöny..

Alkuperäinen kirjoittaja kookos:
Ei niistä kotihiiristä saa myyräkuumetta! =) Enkä oo ikinä kuullu et ne yöllä päälle tulis. Ne pysyy piiloissaan, kun ihmisiä on paikalla. Kiva reissu tuo varmasti lapselle olis iskän kanssa. Eihän ne hiiret oo sitä isääkään siellä syöny..

Ihanasti sanottu...myös meidän mökille tulee hiiriä...vähän aikaa sit mies metsäreissullaan tainnutti kaksi hiirtä halolla siellä

:D
Mutta silti siellä voi nukkua rauhassa,ei ne siellä silloin hypi kun me siellä ollaan!