P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:Mun yksi kaveri sanoi, että pahin virhe mitä hänen äiti teki, oli olla yhdessä isän kanssa lasten takia. Tosin hänen isä oli mielisairas.
Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:Tilanne on kärjistynyt lapsen myötä.. aina aika ajoin tulee samat asiat esille.Tein kyllä kotihommat ennen lastakin,kävin töissä kun mies opikeli.Elätin meidät silloin.
Hankalaksi tekee myöskin se ettei mun ylpeys anna periksi lähteä evakkoon kavereille tai etenkään vanhempien luokse.Ratkaisun pitäis olla lopullinen,oma asunto tms.
On meillä jotain hyvääkin,mutta en jaksais kaikkia tuon oikkuja kestää...
Alkuperäinen kirjoittaja ihan loppu:Olen kotona 1v5kk lapsen kanssa. Mies käy töissä. Joudun tänään olemaan koko päivän sisällä koska olen itse kipeänä. Snoin miehelle, että harmittaa kun ei pääse muksun kanssa kävelylle,pihalle leikkimään tms. Sain kuulla häneltä seuraavaa:
*Mittä v....ttua sä valitat,sä saat olla päivät kotona ja HÄN joutuu käymään töissä?
*Sun kotona olo on pelkkää lomailua,sä et tee täällä mitään. (Ja ihan rehellisesti minä teen täällä ihan kaikki kotityöt ja kämppä on aina suht siisti)
*Sä vaan täällä lorvit ja luet lehteä (muksu nukkui) ja kuka v..ttu tuon sunkin leivän on maksanut?
*Sanoin että lähden lapsen kanssa pois niin sais herrakin olla rauhassa. vastaus: eipähän tarttis kuunnella mäkättävää akkaa koko ajan.
Ja kaikki lähti tosiaan siitä kun mua harmitti olla päivä sisällä...
Mä en jaksa enää....'
Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:Mies sanoi joskus kun asiasta puhuttiin että lapsi jää sitten hänelle. Enkä missään nimessä halua luopua lapsestani,vaikka itse kärsinkin.Muuttuiko kohtalotoverin arki töihinpaluun myötä,vai oletteko enää yhdessä. Miten kestit sen kaiken?
Alkuperäinen kirjoittaja alkup.:Tipsukka, mikä oli viimeinen piste,oliko ero yhteinen päätös?asutteko samassa osoitteessa muuttoon asti?sama juttu tuon ruoka asian suhteen....